بازگشت تراکتور به جاده شکست/ سومین برد متوالی فولاد و صعود به رده چهارم

تهرا- ایرنا- تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال برابر تراکتور تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، در دیدار پایانی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور(جام خلیج فارس)، تیم‌های تراکتور و فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. امیر عرب براقی با کمک‌های علیرضا مرادی و علی رعیت قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تراکتور و فولاد در حالی مقابل هم به میدان رفتند که در ۲ بازی آخرشان ۲ برد متوالی کسب کرده بودند و به دنبال ادامه این روند بودند.

بازی در شرایطی آغاز شد که تراکتور با توجه به بازی در خانه سعی در زیر فشار گذاشتن فولاد و رسیدن به گل در همان ابتدای مسابقه داشت. با این حال فولاد با ارائه یک فوتبال رو به جلو، کار را برای شاگردان دراگان اسکوچیچ برای رسیدن به دروازه این تیم سخت کرده بود.

در حالی که تنها ۸ دقیقه از مسابقه گذشته بود، عرب‌براقی پس از یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه تراکتور، بازی را متوقف و این صحنه را از طریق تصاویر کمک‌داور ویدئویی(VAR) بازبینی کرد و در نهایت با رای به ادامه بازی، خطایی را تشخیص نداد. در ۲۵ دقیقه پایانی نیمه اول، این دیدار جذاب‌تر پیگیری شد و دروازه علیرضا بیرانوند و اتکر یوسوپوف چندین بار تهدید شد. در نهایت در دقیقه ۴۱ فشار تراکتور نتیجه داد و تومیسلاو اشتراکال، پرشورها را یک بر صفر جلو انداخت.

در ادامه با اخراج ایگور پوستونسکی در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول، تراکتور ۱۰ نفره شد تا کار برای حفاظت از گل زده سخت‌تر شود. تنها ۲ دقیقه پس از ۱۰نفره شدن تراکتور بود که فولاد در دقیقه ۶+۴۵، توسط سینا اسدبیگی به گل تساوی رسید تا نیمه اول با نتیجه یک - یک به پایان برسد.

نیمه دوم را فولاد که با زدن گل مساوی روحیه گرفته بود، بهتر آغاز و در دقیقه ۵۴ ساسان انصاری، دروازه تراکتور را باز کرد تا اهوازی‌ها، ۲ بر یک از تراکتور جلو بیفتند. در ادامه تلاش تراکتور برای زدن گل مساوی و فرار از این باخت خانگی نتیجه‌ای نداشت.

در نهایت فولاد با نتیجه ۲ بر یک تراکتور را شکست داد و با این برد ۱۴ امتیازی شد و با ثبت سومین برد متوالی به رده چهارم صعود کرد. تراکتور هم پس از ۲ برد متوالی، دوباره به جاده باخت برگشت و با ثبت سومین شکست این تیم در فصل جاری، ۱۳ امتیازی باقی ماند و در رده پنجم قرار گرفت.

ترکیب اولیه تراکتور:

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، ایگور پوستونسکی، دانیال اسماعیلی‌فر، تومیسلاو اشتراکال، مهدی هاشم‌نژاد، محمد نادری، عارف آقاسی، امیرحسین حسین‌زاده و ریکاردو آلوز

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب اولیه فولاد:

اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، ساسان انصاری علی نعمتی محمدجواد محمدی، احسان پهلوان، پوریا سرآبادانی، لوسیانو پریرا، امیرحسین نشاط‌جو و سینا اسدبیگی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha