۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 1121
کد خبر: 85619772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عارف: راه سیدحسن نصرالله با جدیت ادامه می‌یابد

۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبر: 85619772
عارف: راه سیدحسن نصرالله با جدیت ادامه می‌یابد

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور با حضور در دفتر حزب الله در تهران ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: مطمئن هستیم که با نگاه الهی که سیدحسن نصرالله داشتند، راه ایشان به جدیت ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا عارف یکشنبه شب ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ضمن حضور در دفتر جنبش حزب الله در تهران، با ادای احترام به مجاهد کبیر، شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت افزود: شهادت دبیر کل حزب الله ، اگر چه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام بود و بزرگمردی از مجاهدان تاریخ را از ما گرفت اما مطمئن هستیم نگاه الهی و راه خدایی ایشان با جدیت ادامه می‌یابد.

وی با محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و جنوب لبنان افزود: به لطف خدا مطمئن هستیم که به جای سید حسن ، از میان مجاهدان حزب الله،  دهها سیدحسن به حزب الله تقدیم خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: مردم لبنان در همه مراحل قدرشناسی خود را نسبت به مقاومت نشان داده‌اند و انشاالله آینده در لبنان متعلق به حزب الله است تا بتواند بر رژیم غاصب و ددمنش حاکم بر فلسطین پیروز شود.

وی افزود: مردم و مسئولان کشور ما هم که برخاسته از همین مردم هستند، لبنان و فلسطین را مسئله خود می‌دانند و در کنار آنها خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha