فرمانده سپاه عاشورا: امید بستن به دشمن راه حل مشکلات نیست

تبریز- ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که رمز پیروزی توسل به خداوند متعال است، گفت: امید بستن به دشمن راه حل مشکلات نیست و باید مقابل استکبار ایستادگی و مقاومت کرد.

به گزارش ایرنا، سردار اصغر عباسقلی‌زاده یکشنبه شب در مراسم نکوداشت شهید سیدحسن نصرالله و شهدای مقاومت در تبریز اظهار کرد: ایران اسلامی در هشت ساله جنگ تحمیلی، جدای از مقابله با گروهک های مجهز در برابر عراق که بسیاری از کشورها پشتیبان آن بودند، ایستادگی کرد.

وی افزود: سال‌های دور تنها با کوچکترین تهدید، پیمان‌های کاغذی و بدون لشر کشی، چند شهر از کشور ما جدا شد اما در طول هشت سال دفاع مقدس تا به امروز حتی یک وجب از خاک کشور را از دست نداده‌ایم.

عباسقلیزاده با بیان این‌که امروز جوانان و نخبگان کشور به فناوری‌های مهم دنیا دست یافته‌اند، گفت: همواره نصرت خداوند متعال پشتیبان ما بوده که طوفان شن در صحرای طبس نیز گواهی بر آن است.

وی با بیان اینکه بین ما و دشمن تفاوت بسیاری وجود دارد، تاکید کرد: عراق در دوران جنگ تحمیلی و امروز رژیم صهیونیستی شهرها و خانه‌های مردم، بیمارستان، مدرسه و مردم بی دفاع را بمباران می‌کنند اما هدفگیری ما تنها مراکز نظامی و پادگان ها است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: شیوه عمل ما در درگیری جبهه حق و باطل، برگرفته از سرمایه های پیامبر(ص) بوده و مقاومت ما در برابر دشمن، مقاومت حسینی است.

غزه مرز بین اسلام و استکبار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در ادامه اظهار کرد: سیدحسن نصرالله به عنوان سرداری از لشکر حضرت ولیعصر(عج) پس از سالها جانفشانی در مسیر مقاومت و نیل به جامعه مهدوی به حق به شهادت رسید و امروز جوانان عرصه فرهنگ و هنر این مسیر را ادامه می‌دهند.

سیدمحمدحسین بلاغی افزود: امروز در فلسطین جبهه مظلوم و ظالم مشخص است و غزه مرز بین اسلام و استکبار است. پس مسئله فلسطین، مسئله نخست تمامی آزادی خواهان دنیا است.

وی ادامه داد: غزه، قبله نخست مسلمانان بوده و بسیاری از رویدادهای آخرالزمان در آن واقع شده است.

وی گفت: تهدیدها و کشتارهای امروز برای ما هیچگاه ترساننده نبوده و بشارت دهنده است و باید خود را برای نهضت بزرگ استقرار نظم نوین جهانی آماده کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha