امنیت در مرزهای سیستان و بلوچستان حاصل تلاش‌های ایثارگرانه مرزبانان است

زاهدان - ایرنا - رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان هوشیاری و آمادگی مرزبانان را از مهمترین راهکارهای مقابله با دشمنان دانست و گفت: امنیت در مرزهای این استان حاصل تلاش‌های ایثارگرانه مرزبانان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد روز دوشنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی تلاشگران عرصه امنیت بویژه در مرزبانی استان با توجه به گستره زیاد نوار مرزی، اظهار کرد: نیروهای مرزبانی با ایثار و شجاعت در جهت صیانت از مرزهای میهن اسلامی جهاد گونه و شبانه روزی تلاش می‌کنند که این خدمات ارزشمند با بهره مندی از نیروهای متخصص و استفاده از ظرفیت های فن آوری های نوین بیش از پیش ارتقا یافته و شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرزهای استان هستیم.

وی هوشیاری و آمادگی مرزبانان را از مهمترین راهکارهای مقابله با دشمنان دانست و افزود: تشکیلات قضایی سیستان و بلوچستان همواه تلاشش بر این است که با کمک و پشتیبانی از اقدامات مجموعه مرزبانی استان، گام های موثرتری در حفظ و ارتقاء امنیت استان برداشته شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: نیروهای مرزبانی استان با ایثار و شجاعت مجموعه خدمات ارزشمندی را در جهت صیانت از مرزهای میهن اسلامی ارائه می‌کنند.

سردار شجاعی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی در حمایت از اقدامات مرزبانی در تامین امنیت مرزهای استان و کشور این حمایت‌های قضایی را موجب دلگرمی همکاران دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha