۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85620010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت بیش از ۳۴ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۳۴ هزار و ۷۵۶ تخلف سرعت غیرمجاز طی شهریورماه سال جاری در جاده‌های این استان ثبت شده است.

"سید زاهدین چشمه خاور" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت (شهریورماه) تعداد پلاک‌های یکتای ثبت شده توسط سامانه‌های ثبت تخلف در سطح محورهای مواصلاتی استان ۳۲۲ هزار و ۶۸۶ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۸۷ هزار و ۴۷۰ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است، تصریح کرد: بیشترین تخلف سرعت شناسایی شده در محور ایلام- مهران ثبت شده است.

به گفته چشمه خاور، از این تعداد تخلف سرعت، ۹۰ درصد مربوط به وسایل نقلیه شخصی و ۱۰ درصد مربوط به وسایل نقلیه عمومی مسافری و باری بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۹۴ درصد این تخلفات تا ۳۰ کیلومتر، پنج درصد بین ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر و یک درصد نیز بیش از ۵۰ کیلومتر بالاتر از سرعت مجاز در مسیرهای موصلاتی استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: در شهریورماه امسال نسبت به شهریور سال گذشته ۸۷ درصد سهم تردد وسایل نقلیه غیربومی در استان کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق، دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha