فرد حیوان آزار در ارومیه دستگیر شد

۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85620246
فرد حیوان آزار در ارومیه دستگیر شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: متخلف حیوان آزاری در شهرستان ارومیه شناسایی و دستگیر شد.

رضا معصومی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرد متخلف یک قلاده سگ را با طناب به خودرو بسته و اقدام به کشیدن آن بر روی زمین و انتشار فیلم آن در فضای مجازی کرده بود که انتشار این فیلم موجب جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی شد .

وی ادامه داد: فرد متخلف که اهل یکی از روستاهای توابع شهرستان ارومیه بود، توسط یگان حفاظت محیط زیست استان شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده تخلف به مرجع قضایی معرفی شد.

معصومی با اشاره به تلقی شدن حیوان آزاری به عنوان جرم، بیان کرد : ماموران گشت یگان حفاظت محیط زیست استان علاوه بر انجام گشت های شبانه روزی میدانی به صورت مستمر فضای مجازی را مورد پایش قرار می دهند و متخلفان با تشکیل پرونده تخلف، به مرجع قضایی معرفی می شوند تا برخورد قانونی در این خصوص صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته تصاویر و ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر حیوان آزاری منتشر شد که خبرنگار ایرنا با پیگیری از محیط زیست به بومی بودن آن در استان پی برد و در نهایت دادستان ارومیه با واکنش نشان دادن به این موضوع، دستور پیگیری صادر کرد که منجر به دستگیری متهم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha