مسجد پایگاه اجتماعی و اعتلای فرهنگ دینی است

تهران‌ بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۵ با بیان اینکه مسجد پایگاه اجتماعی و اعتلای فرهنگی دینی است، گفت: این اماکن مذهبی بستر مناسبی برای حل مشکلات اجتماعی هستند.

به گزارش ایرنا، محمد علی الفت‌پور روز دوشنبه در مراسم یادبود شهیدان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و سردار عباس نیل‌فروشان اظهار کرد: برگزاری این گردهمایی‌های حاوی پیام «آغاز نصرالله» است و حضور جوانان و نوجوانان در چنین برنامه‌هایی نشان از اقدامات شایسته فرهنگی در سطح محلات است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست کودک‌کش پس از شکست‌های مفتضحانه‌ی خود، به ترورهای هدفمند و کشتار گسترده و بیرحمانه مردم مظلوم و مبارزان شجاع مقاومت روی آورده است. ادامه داد: با وحدت امت اسلامی ضربه اساسی بر پیکر نحیف و ضعیف صهیونیست بین‌الملل وارد شود و بزودی شاهد نابودی این رژیم غاصب باشیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه مسجد مهمترین پایگاه اجتماعی و فرهنگ دینی است، اضافه کرد: با مراجعه به مساجد از نزدیک پای درد دل مردم می‌نشینیم و حرف آنها را شنیده و معتقدیم با گفت‌وگو و همدردی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

شهردار منطقه ۱۵ اضافه کرد: ما مشکلات شهروندان را می‌شنویم، پیگیری می‌کنیم و موضوعات و دغدغه‌های مردم را تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد، همچنین در کنار خدمت؛ تبیین آن به مردم اصل مهم و مورد تاکید ما در مدیریت شهری منطقه١۵ تهران است.

منطقه ۱۵ در موضوعات فرهنگی پیشتاز بوده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اینکه این منطقه و کوچه‌های شهید پرور یادآور دلیرمردانی است که روزگاری ساکن این محله بودند گفت: این محله شهدای بزرگی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است و همیشه در موضوعات اجتماعی و فرهنگی پیشتاز بوده است و برگزاری مراسم یادبود امشب برای شهیدان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان شاهد این موضوع است.

سید احمد علوی به وقایع اخیر منطقه و نماز جمعه تاریخی به امامت ولی‌امر مسلمین در جمعه نصر که با حضور بیش از ٢ میلیون نفر برگزار شد اشاره و بیان کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و برگزاری نماز جمعه این هفته؛ آرامش برقرار شد و هر آنچه در مورد اتفاقات اخیر گفته شود کم‌است.

وی اضافه کرد: با روحیه مردمی، انقلابی و توانمندی شهردار منطقه شاهد انجام اتفاقات خوب در محلات منطقه باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha