۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85620540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم‌خیز / کشف مواد غذائی غیربهداشتی در ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در ادامه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و همچنین کشف ۱۰ تن مواد غذائی غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد روز دوشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در جریان اجرای طرح بازدید از انبارهای شهرستان ملارد، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در گشت تلفیقی و مشترک با عوامل شبکه بهداشت، اخبار و اطلاعاتی از دپوی کالای قاچاق و غیربهداشتی در یک انبار در سرآسیاب ملارد بدست آورده و بررسی آن را در دستور قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: با شناسائی انبار کالای قاچاق در سرآسیاب، با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از آن، ۱۰ تن لیمو عمانی غیربهداشتی و قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این این مسئول خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس، سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت : شب گذشته طرح پاکسازی پارکها، تفرجگاهها، نقاط آلوده و جرم خیز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح سه نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند، افزود: ۲ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز از سطح شهر جمع آوری و جهت ترک به مراکز کمپ ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۱۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک توقیف و سه قبضه سلاح سرد نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha