فرماندار رباط‌کریم: سهم خواهی‌های شخصی نباید موجب اختلال در کارهای عمرانی شود

رباط کریم - ایرنا - فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر رباط‌کریم با عبور از حاشیه و اختلاف داخلی با وحدت و همگرایی خواسته و اهدافشان باید به نفع مردم باشد، نباید با سهم خواهی‌های شخصی موجب اختلال در کار عمرانی شهرداری شویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید احمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بر رفع مشکلات و گذر از اختلافات در شورای اسلامی شهر رباط کریم تاکید کرد و اظهار داشت: تعامل و همکاری در پارلمان شهری باید به معنای واقعی شکل گرفته تا اوضاع نابسمان شهر سامان بگیرد.

وی با بیان اینکه اهداف و رویکرد شورا باید به نفع مردم باشد، افزود: اعضای شورای اسلامی رباط کریم با عبور از حاشیه و اختلاف داخلی با وحدت و همگرایی خواسته و اهدافشان باید به نفع مردم باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری به عنوان نهاد نظارتی موظف است در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ‌های دولت ناظر اعمال اعضای شورای اسلامی باشد و از تمام ظرفیت خود برای رفاه و آرامش مردم استفاده کند.

وی حاشیه، لج‌بازی و اختلاف نظر شخصی را آفت و عقب ماندگی برای توسعه و آبادانی شهر برشمرد و گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد مسائل شخصی منافع مردم را با خطر مواجه کند چرا که مردم خط قرمز دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی است.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: مردم با هزاران امید به منتخبین خود اجازه ورود به شورای اسلامی شهر را داده‌اند و این انتخاب نباید تحت الشعاع تصمیم های احساسی قرار بگیرد که منجر به یاس و ناامیدی در مردم خواهد شد.

احمدی یادآور شد:در شهرستان رباط‌کریم ظرفیت های بالقوه بسیاری وجود دارد که به پیشرفت شهر کمک بسزایی می‌کند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده حداکثری شود.

گفتنی است با توجه نبودن علی البدل و دستگیری تعدادی از شورای های شهر رباط‌کریم، ۲ عضو شورا با عدم توجه به منافع شهر و مردم از حضور در جلسات شورا طفره می روند تا کارهای عمرانی شهر به خوبی پیش نروند.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha