۱۴۴ هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود

زاهدان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴۴ هزار و ۵۷۱ بسته تحصیلی بین تمام دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان به‌مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید توزیع می‌شود.

محمدرضا میری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر بسته تحصیلی، به تناسب پایه تحصیلی افراد، شامل اقلام مختلفی از جمله دفتر خط‌دار، دفتر نقاشی، خودکار و مداد رنگی می‌شود که ارزش هر بسته، حدود پنج میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: اقلام اهدایی، با همکاری مجتمع مس چهل‌کوره و کمیته امداد تهیه شده است تا بخشی از دغدغه‌های جامعه هدف در جهت تأمین نوشت افزار رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر ۱۴۴ هزار دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد سیستان و بلوچستان با ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه‌ای از دانش‌آموزان مستعد برای شرکت در آزمون‌های استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی پشتیبانی می‌کند، افزود: امسال تعداد ۶۴۸ دانش آموز نیز در مدارس نمونه دولتی استان پذیرفته شدند.

میری ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۱۴۱ هزار و ۵۷۸ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد از خدمات تحصیلی، فرهنگی، مشاوره‌ای و آموزشی این نهاد و همچنین از برنامه‌های متنوع اردویی، هنری، اعتقادی، فرهنگی و پرورشی در سال بهره‌مند می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha