۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶
کد خبر: 85621164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشگاه شهدای نوشهر برای برگزاری مسابقات فوتبال آماده می‌شود

نوشهر - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری نوشهر تنها نماینده مازندران در بازی های فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در حالی با گذشت بیش از یک ماه به علت نداشتن زمین مناسب در بیرون از خانه از حریفان خود میزبانی می کند به گفته مسوولان امر از هم اکنون عملیات آماده سازی رفع نواقص ورزشگاه نوشهر برای برگزاری مسابقات آینده آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۶ خرداد ماه امسال تیم فوتبال شهرداری نوشهر در بازی برگشت پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در ضربات پنالتی توانست مهمان خود تیم ماهشهر را شکست دهد و به لیگ دسته یک صعود کند.

از آنجایی که فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان از ۱۷ شهریور ماه آغاز شده تیم شهرداری نوشهر به علت نداشتن زمین مناسب ناگزیر است در بیرون از خانه در استان البرز - کرج از حریفان خود میزبانی کند چنین شرایطی سبب شده تا بازیکنان این تیم محروم از تشویق تماشاگران خودی بازی کنند .

هرچند بعد از صعود تیم به لیگ دسته یک باشگاه های فوتبال کشور گام های موثری از سوی مسوولان امر برای برگزاری مسابقات در زمین فوتبال شهدای این شهر برداشته شد تا جایی که پای وزیر وقت ورزش و جوانان هم به این ورزشگاه باز شد و در ۱۴ تیرماه امسال وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از این فضای ورزشی تاکید کرد که هرچه زودتر ایرادات این زمین فوتبال باید برطرف و گزارش آن هم به این وزارتخانه اعلام شود .

افزون بر آن فرماندار نوشهر هم در نخستین روز مرداد ماه امسال در نشست شورای اداری شهرستان با انتقاد از عدم همراهی مسوولان سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشور در زمین فوتبال این شهر گفته بود حامیان، هواداران تیم و شهروندان نوشهر حتی خطه غربی این استان با همه مسائل و مشکلات اقتصادی از تیم حمایت و حتی زمان بازی ها در این ورزشگاه استقبال چشمگیری داشتند و این تیم را تشویق می کردند.

ورزشگاه شهدای نوشهر برای برگزاری مسابقات فوتبال آماده می‌شود

رستم زرودی اظهار کرد : اگر مسوولان سازمان لیگ مدعی هستند این ورزشگاه غیر استاندارد است پس چرا آن زمان اجازه می دادند افتتاح شود و افزون بر آن نوشهر جزو یکی از شهرستان های غربی استان بوده که در گذشته هم در تیم دارای شموشک نوشهر، ایرسوتر و همچنین پرورندان بازیکنان نظیر محمدرضا خلعتبری، رحمان احمدی، میثم بائو، کیانوش رحمتی زبانزد عام و خاص بوده است.

به گفته این مسوول، حالا که بازی های لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز شده، آنچه مسوولان سازمان لیگ در پیگیری ها پاسخ داده اند آن است که که این بازی ها در استان البرز یا بابل برگزار شود و در این نشست اعلام می کنم هیچگاه از این موضوع کوتاه نیامده و اجازه نمی دهم چنین اتفاقی رخ دهد

فرماندار نوشهر گفت : این روزها مردم این شهر به ویژه اهالی ورزشدوست فوتبال در هر نقطه ای از شهر یا در روزهای سه شنبه ملاقات عمومی یکی از مهم ترین خواسته های آنان برگزاری این مسابقات در ورزشگاه این شهر بوده و بنابراین همه باید کمک کنیم تا این خواسته به حق مردم محقق شود.

با این وجود تیم فوتبال شهرداری نوشهر از زمان آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزدگان که در ۱۷ شهریور ماه آغاز شده این تیم از زمان شروع فصل تاکنون توانسته در خارج از خانه در برابر تیم های نفت مسجد سلیمان با برتری ۲ بر ۰ ، شهرراز شیراز مساوی ، پیکان با برتری سه بر یک و پارس جنوبی جم هم ۲ بر ۱ مغلوب این تیم شود و برابر برنامه ریزی های از قبل تعریف شده قرار است این تیم در نوزدهم مهرماه جاری هم با تیم فوتبال آریو اسلامشهر و ۲۵ ماه جاری نیز با شهرداری آستار رقابت کند.

در زمان حاضر در این دوره از رقابت ها ، فجر شهیدسپاسی شیراز با ۱۲ امتیاز صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است و تیم‌های آریو اسلامشهر، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، مس شهربابک و پارس جنوبی جم همگی با ۱۰ امتیاز و به خاطر اختلاف در تعداد تفاضل گل رتبه‌های دوم تا ششم را به خود اختصاص داده‌اند.

ورزشگاه شهدای نوشهر برای برگزاری مسابقات فوتبال آماده می‌شود

در این پیوند رییس اداره ورزش و جوانان نوشهر گفت : نشستی که هفته پیش با موضوع هم اندیشی و یافتن راهکار مناسب به منظور رفع نواقص ورزشگاه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان ، رییس هیات فوتبال استان و سایر مسوولان در فرمانداری نوشهر برگزار شد یکی از مهم ترین تصمیمات رفع نواقص این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال بوده و به نتایج خوبی هم رسیدیم .

مجید پالوج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : یکی از مهم ترین مصوبه های این نشست بهسازی و استاندارد سازی پروژکتورها ورزشگاه، اصلاح نواقص وی آی پی ، ایجاد مسیر ورودی و خروجی برای تردد خودروی بازیکنان و اورژانس ، ایجاد درب جدید در محوطه کانون فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ، نصب دوربین های فیلمبرداری و ترمیم چمن مصنوعی بوده و برابر آن قرار است هزینه رفع این نواقص را به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اداره کل ورزش و جوانان و بقیه هم شهرداری نوشهر پرداخت کند.

این مسوول اظهار کرد : در زمان حاضر این عملیات در روز جمعه گذشته آغاز شده و شهرداری ماشین آلات را برای عملیاتی کردن طرح های مدنظر پای کار آورده و نکته مهم تر آنکه اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دستگاه نظارتی مسوولیت روند اجرای این طرح را برعهده دارد و شهردار هم وعده و قول مساعد داده که به زودی این طرح های مصوب اجرایی و به سرانجام خواهد رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان نوشهر ابراز امیدواری کرد : با رفع نواقص ورزشگاه شهدای این شهر در بازی های بعدی ، بازیکنان تیم فوتبال شهرداری از غربت و محرومیت از تماشاچی های خودی خارج شوند و با برگزاری بازی های خانگی انگیزه آنان برای برتری در برابر حریفان خود چند برابر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha