۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85621233
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

غافلگیری‌های زیادی در انتظار اشغالگران است

تهران- ایرنا- عضو دفتر سیاسی جنبش النجباء یکی ازگروه‌های مقاومت عراق از غافلگیری هایی خبر داد که انتظار دشمن صهیونیست را می‌کشد.

به گزارش امروز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «فراس الیاسر» عضو دفتر سیاسی جنبش النجباء عراق یکی از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق گفت: نبرد طوفان الاقصی نبرد شرافتمندانه ای است که امت اسلامی در راستای دفاع از مقدسات انجام می‌دهد.

وی افزود: عراق در کنار این نبرد شرافت و سلحشورانه ای است که جبهه های مقاومت در کل منطقه انجام می‌دهند.

الیاسر خطاب به ابوعبیده سخنگوی قسام گفت: مایه افتخار است که در کنار شما در این نبرد هستیم و باید به مقاومت تا تحقق پیروزی ادامه دهیم.

وی افزود: مقاومت غافلگیری های زیادی برای اشغالگران دارد؛ اشغالگرانی که به ارتکاب جنایات و تجاوز در منطقه اصرار دارند.

این درحالی است که روز گذشته «ابوعبیده» سخنگوی قسام به تمجید از عملیات محور مقاومت پرداخت و گفت: «امروز پهپادها و موشک‌های لبنان و یمن و عراق در آسمان فلسطین اشغالی به پرواز درآمده اند و به پایگاه‌ها و اهداف مهم دشمن ضربه می‌زنند و توانمندی‌های امنیتی و دفاعی آنرا تضعیف کرده و ضمن بر هم زدن ثبات آن، خسارت‌های اقتصادی و نظامی سنگینی به این دشمن وارد می‌کنند و حتی باعث مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها و بسته شدن شاهراه‌های دریایی آن به صورت کامل شده اند.»

به گزارش ایرنا، مقاومت عراق ضربات دردناکی به دشمن صهیونیست وارد کرده است و حمله پهپادی چند روز گذشته رزمندگان مقاومت عراق به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان به کشته و زخمی شدن شماری از اشغالگران منجر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha