عملیات وعده صادق۲ منطبق با حقوق بین الملل بوده است

مشهد- ایرنا- رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی اعلام کرد: عملیات وعده صادق ۲ کاملا متناسب با حقوق بین‌المللی و منطبق بر ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بوده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی احمد معصومی فر در پیامی به مناسبت نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی افزود: برخلاف اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی، اقدام ایران در قالب عملیات وعده صادق ۲ منطبق با حقوق بین الملل، سنجیده، کنترل‌شده و حداقلی بود و تنها مراکز نظامی و امنیتی را هدف قرار داد.

وی ادامه داد:پس از گذشت یک سال از عملیات افتخارآمیز طوفان الاقصی و حملات تلافی‌جویانه و خصم‌آمیز رژیم غاصب صهیونیستی، جهان اکنون شاهد افسارگسیختگی بی‌حد و مرز این رژیم است، رژیمی‌که به کودکان و زنان بی‌دفاع نیز رحم نکرده و هم‌اکنون چنگال خون‌آلود خود را به سمت سایر دولت‌های منطقه دراز کرده است.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی نوشت: پس از خویشتن‌داری طولانی ایران در پاسخ به اقدامات بی‌شرمانه این رژیم در ترور شهید هنیه که به منظور کمک به برقراری آتش‌بس در غزه انجام گرفت و پس از آن که شرارت صهیونیست‌ها منجر به شهادت شهید نصرالله و شهید نیل‌فروشان شد جمهوری اسلامی ایران عملیات "وعده صادق۲" را با موفقیت اجرا کرد.

معصومی فر افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران همواره در دفاع از تمامیت ارضی خود و احقاق حق برادران مسلمان در جبهه مقاومت ثابت قدم بوده است و در راه حفاظت از این ارزش‌ها تردیدی به خود راه نخواهد داد.

وی اضافه کرد: در سالروز عملیات طوفان الاقصی لازم می‌دانم اطمینان دهم ظلم ظالم پایدار نخواهد بود و عظمت فداکاری جبهه مقاومت در نهایت به شکست و خواری رژیم غاصب صهیونیستی منجر خواهد شد و پیروزی از آن مردم فلسطین و لبنان است.

موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در عملیات «وعده صادق ۲» پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد با رمز مبارک یا رسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرد و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha