۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85621354
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کیش در میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی نمایشگاهی رکورد می‌زند

کیش- ایرنا- مدیر مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی کیش با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری ۱۶ رویداد نمایشگاهی بین المللی برای سال جاری در این جزیره گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، امسال در برگزاری رویدادهای نمایشگاهی ملی و بین المللی در کیش رکورد خواهیم زد.

به گزارش ایرنا، محمد نیکجو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین رویداد نمایشگاهی برگزار شده در کیش مربوط به سال ۱۳۹۷ و میزبانی از ۱۳ نمایشگاه ملی و بین المللی بوده است، افزود: امسال در تلاشیم تا نیمه دوم سال کیش را به مرکز کانون نمایشگاه‌های ملی و بین المللی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به برگزاری سه رویداد نمایشگاهی در کیش طی نیمه نخست سال جاری، اظهار کرد: کیش امروز میزبان نمایشگاه ملی و بین المللی شهر پایدار است و برگزاری ۱۲ رویداد دیگر در دستور کار قرار دارد.

مدیر مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی کیش در رابطه با مزیت‌های این جزیره در میزبانی از نمایشگاه‌های ملی و بین المللی، بیان کرد: فضای نمایشگاهی یک تکه به مساحت ۲۱ هزار متر مربع، هزینه‌های پایین تبلیغات شهری، اجاره پایین فضای نمایشگاهی در مقایسه با متوسط کشوری و نو ویزا بودن کیش از جمله ظرفیت‌های ویژه این منطقه برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی نمایشگاهی است.

وی اضافه کرد: طی ارزیابی انجام شده، در سال گذشته کیش میزبان ۷۰ هزار گردشگر نمایشگاهی بوده است.

کیش در میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی نمایشگاهی رکورد می‌زند

وی همچنین با بیان اینکه تالار شهر کیش پس از ۲ سال وقفه به چرخه فعالیت بازگشت، ادامه داد: زیرساخت‌های این تالار به ویژه سیستم سرمایشی آن به روز شد و با تمامی مشکلات سعر بر آن شد تا تالار شهر کیش در مسابقات جهانی پرورش اندام به چرخه فعالیت بازگردد؛ البته مراحل تجهیز و به روز رسانی این تالار تا ۱۵ روز دیگر به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، تالار شهر کیش با بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ صندلی یکی از تالارهای بزرگ منطقه محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha