شهردار: اجرای برنامه‌های نشاط آفرین در مراغه ادامه می‌یابد

مراغه- ایرنا- شهردار مراغه گفت: اجرای ویژه‌برنامه‌های مفرح و شاد در راستای سیاست‌های شورای اسلامی شهر و با هدف افزایش نشاط اجتماعی ادامه می‌یابد. 

«شهرام مروتی» روز سه‌شنبه در حاشیه جشن روز جهانی کودک که با همکاری اداره آموزش پرورش مراغه در تالار بهشتی این شهر برگزار شد، به خبرنگار ایرنا افزود: همچنین مراغه به شکبه شهرهای دوستدار کودک ملحق شده و جشن روز جهانی کودک نیز علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی در همین راستا در حال برگزاری است.

شهردار: اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد در مراغه ادامه می‌یابد
مروتی: شهر بزرگترین بستر برای رشد، نوآوری، تنوع و ارتباطات اجتماعی کودکان است

وی اضافه کرد: شهر بزرگترین بستر برای رشد، نوآوری، تنوع و ارتباطات اجتماعی کودکان به شمار می‌رود و می‌تواند فرصت‌های بسیاری برای زندگی، یادگیری و رشد آنان فراهم کند.

وی برنامه‌محوری را در این مسیر مورد تاکید قرار داد و افزود: کودکان باید در اولویت برنامه‌های شهر دوستدار کودک قرار داشته باشند و شهر برای بازی و نشاط آنان مهیا شود.

«مروتی» ابراز امیدواری کرد که سایر ارگان‌ها هم در ایجاد نشاط اجتماعی مشارکت کنند و افزود: طی هفته‌های اخیر نیز جشنواره دوقلوها در فضای باز پارک ملت برگزار شد که مورد استقبال اهالی قرار گرفت.

ییس شورای اسلامی شهر مراغه نیز به خبرنگار ایرنا بیان کرد: ملحق شدن مراغه به شبکه شهرهای دوستدار کودک الزاماتی را به همراه دارد و شورای اسلامی شهر نیز به این الزامات توجه دارد.

به گفته «رضا عسکری» در تصمیم‌گیری‌های شورای اسلامی شهر مراغه به اولویت‌ها و نیازهای کودکان توجه می‌شود و همین امر می‌تواند در ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو در نشاط کودکانمان موثر باشد.

وی این را هم بیان کرد: جمع‌آوری اطلاعات از عموم مردم به ویژه کودکان به عنوان یکی از گام‌های اولیه برای اجرای برنامه شهر دوستدار کودک محسوب می‌شود تا نیازهای آنان به درستی احصا شود.

به گزارش ایرنا مجموعه مدیریت شهری مراغه در سال جاری نگاهی نو به فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری دارد و به محرکی برای توسعه فرهنگی شهر تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha