۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85621553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع سه هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند ایلامی

ایلام - ایرنا - مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سه هزار بسته کیف و نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند این استان در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ "علی میرزایی" روز سه‌شنبه در آیین اهدای نوشت افزار به دانش‌آموزان نیازمند در قالب پنجمین پویش همکلاسی مهربان، اظهار کرد: این سه هزار بسته نوشت‌افزار به نیابت از سه هزار شهید استان تهیه و بین دانش‌آموزان جامعه هدف توزیع می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: تمامی نوشت‌افزارهای این پویش از تولیدی‌های داخل کشور تهیه شده و منقش به تصاویر شهدایی چون سردار سلیمانی و یا تصویرهای ایرانی - اسلامی است.

توزیع سه هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند ایلامی

میرزایی ارزش هر بسته را پنج میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: این اقلام با مشارکت خیرین و منابع داخلی سپاه تهیه شده است.

وی اضافه کرد: این بسته‌های نوشت‌افزار بین تمامی دانش‌آموزان نیازمند معرفی شده از سوی آموزش و پرورش توزیع می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: بسته‌های پویش همکلاسی مهربان برای دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی استان تهیه شده است.

توزیع سه هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند ایلامی

به گزارش ایرنا، به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ۱۱۳ هزار دانش آموز در ۱۲۶۰ فضای آموزشی و مدرسه این استان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha