۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85621582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85621582
کشف ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

ایلام- ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از کشف و ضبط ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در مرکز این استان خبر داد و گفت: سه نفر در این خصوص دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، "عبدالوهاب بخشنده" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از سوی ضابطان پلیس مبارزه با مواد مخدر ایلام در راستای برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و جلوگیری از مصرف مواد افیونی، دستورهای قضایی لازم به سرعت صادر و عملیات دستگیری این افراد انجام شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شده است، تصریح کرد: دستگاه قضایی قاطعانه و بدون اغماض با فروشندگان مواد مخدر در استان برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام با تاکید بر همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر، ابراز کرد: شهروندان نقش مهمی در استای مبرازه با مواد مخدر با گزارش هرگونه اخبار مبنی بر توزیع و فروش مواد مخدر از طریق مرکز فوریت‌های پلیس و دیگر نهادهای مرتبط دارند.

بخشنده با گرامیداشت هفته انتظامی به کارکنان و جان‌برکفان حافظ امنیت در جامعه، گفت: بدون شک اعتماد، امنیت، سلامت، پویایی و نشاط از ثمره‌های‌ حضور نیروی انتظامی در جامعه اسـت.

شهر ایلام با مرکزیت استان بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha