استاندار آذربایجان شرقی: نقش آذربایجان در دفاع مقدس با تولید محتوا تبیین شود

تبریز-ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم آذربایجان در دوران هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد: برای تبیین این نقش، تولید محتوای فاخر و ارزشمند ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، بهرام سرمست روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با تاکید بر لزوم هم افزایی برای راه اندازی مناسب باغ موزه دفاع مقدس، افزود: سهم خطه آذربایجان در این مرکز فرهنگی باید به خوبی و متناسب با نقش آفرینی رزمندگان این دیار دیده شود که البته گام‌هایی در این زمینه برداشته شده، اما کافی نیست‌.

وی نقش حماسه ساز شهدا، جانبازان و ایثارگران آذربایجانی در دفاع مقدس را بی مانند خواند و گفت: باید با تمام توان و قوا برای انتقال این فرهنگ به نسل های آینده تلاش شود تا گام هایی اساسی برای حفظ و نشر آن برداشته شود.

سرمست اضافه کرد: فرماندهان آذربایجان در قالب لشکر عاشورا ویژگی های برجسته ای داشتند که باید در محتوای باغ موزه دفاع مقدس به تصویر کشیده و به آنها پرداخته شود و بر این مبنا باید تلاش کرد علاوه بر کارهای سخت افزاری و نمادسازی، به تولید محتوا در باغ موزه دفاع مقدس اهمیت ویژه ای قایل شد.

وی ادامه داد: در تولید محتوا برای باغ موزه دفاع مقدس تبریز نیز استفاده از شیوه های هنری و تبلیغاتی می تواند موثر باشد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هر آنچه در توان داریم برای حمایت از این مجموعه به کار خواهیم گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی: نقش آذربایجان در دفاع مقدس با تولید محتوا تبیین شود

به گزارش ایرنا، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: در این مسئولیت تا حصول نتیجه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود باقری نژاد افزود: این مسئولیت‌ها امانت های شهدا به ما هستند و باید از همه توان خودمان برای انجام احسن وظایف استفاده کنیم.

پیش از این امیر دریادار دوم رضا عباسی مدیریت این اداره کل را برعهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha