باشگاه فجرسپاسی شیراز به موضوع بازیکن غیرمجاز صنعت نفت آبادان اعتراض کرد

شیراز - ایرنا - باشگاه فجر شهید شهید سپاسی شیراز با ارسال شکوایه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به استفاده از بازیکن غیرمجاز تیم صنعت نفت که در برابر فجر بازی کرده، اعتراض کرد.

به گزارش ایرنا در این نامه که رونوشت آن سه شنبه در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است:‌ ابوالفضل بابادی عکاشه بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت با باشگاه استقلال ملا ثانی اهواز قرارداد داشته که به صورت یکطرفه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده است.

در ادامه آمده است:‌ با طرح شکایت از این بازیکن و باشگاه مس کرمان، ‌کمیته وضعیت بازیکنان پس از رسیدگی به این موضوع، به موجب دادنامه شماره٤٣٧٧ مورخه ١٤٠٣/٦/٢١ بازیکن مذکور را به مدت چهار ماه از حضور در مسابقات رسمی محروم کرده که بر اساس این حکم، باید محرومیت این بازیکن بلافاصله اجرا می شد.

باشگاه فجر افزوده است: درهمان روز رای صادره از طریق کمیته وضعیت و همچنین سازمان لیگ به بازیکن و باشگاه ملاثانی و مس کرمان ابلاغ شده است که تمامی مدارک و مستندات ارسال ابلاغیه موجود است.

 باشگاه فجر سپاسی شیراز به بازیکن غیرمجاز صنعت نفت آبادان اعتراض کرد
تیم فجر سپاسی

در ادامه این نامه اشاره شده: بعد از اینکه بازیکن مذکور در دقیقه ٦٩ بعنوان بازیکن تعویضی وارد زمین مسابقه شد با علم و آگاهی نسبت به موضوع، مراتب اعتراض باشگاه را به استفاده از بازیکن غیرمجاز به ناظر مسابقه آقای جلال مرادی ارائه کردیم و ایشان نیز جهت سیر مراحل قانونی موضوع را به رئیس کمیته مسابقات لیگ یک فوتبال کشور ارجاع داد.

همچنین در این اعتراص آمده است:‌ بعد از طرح شکایت و اعتراض باشگاه فجر شهیدسپاسی، کمیته وضعیت بازیکنان به استناد اینکه ابلاغ فوق به بازیکن صورت نگرفته است مجددا ابلاغیه‌ای جدید در مورخه ١٤٠٣/٧/١٥ مبنی بر محرومیت بازیکن صادر کرد اما ما با در اختیار داشتن اسناد و مدارک مثبته مبنی بر اینکه ابلاغیه اول در همان روز و ساعت ١١:٢٠ صبح از طریق اتوماسیون و دبیر کل فدراسیون و همچنین سازمان لیگ به باشگاه استقلال ملاثانی، بازیکن و باشگاه مس کرمان ابلاغ شده طرح دعوی کردیم که کلیه اسناد و مدارک آن تقدیم کمیته انضباطی شده است.

در پایان از کمیته انضباطی خواسته شده در این خصوص بررسی های لازم را انجام داده و نسبت به صدور رای شایسته اقدام کند.

دیدارتیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و صنعت نفت آبادان درهفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک که دوازدهم مهرماه درآبادان برگزارشد با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت پایان یافت.

فجرسپاسی صدرنشین لیگ یک

با پایان یافتن هفته پنجم این رقابت ها، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با وجود شکست یک بر صفر برابر صنعت نفت درآبادان، با ۱۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و آریو اسلامشهر و پیکان تهران با ۱۰ امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

تیم های صنعت نفت آبادان و مس شهر بابک هم با ۱۰ امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

تیم فجر سپاسی در هفته ششم این مسابقات چهارشنبه هجدهم مهرماه درورزشگاه حافظیه شیراز درساعت ۱۷ میزبان تیم پیکان تهران است و تیم شهر راز هم پنجشنبه ۱۹ مهرماه در مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت این شهر می رود.

تیم های فجر شهید سپاسی وشهرراز نمایندگان شیراز در لیگ دسته یک هستند.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha