۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85621916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزش کردستان در مسیر پیشرفت گام نهاده است

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان گفت: خوشبختانه هر روز شاهد درخشش و کسب افتخارات خوبی از سوی جوانان کردستانی در مسابقات ورزشی ملی و جهانی هستیم و این نشان از مسیر درست پیشرفت این بخش دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی آزادی روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: امنیت پایدار زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است و تمام تلاشمان را برای برگزاری بدون مشکل رویدادهای ورزشی خواهیم کرد.

وی افزود: اینکه یک بانو در استان عهده‌دار این مسئولیت خطیر ورزش شده، نشان از توانایی و شایستگی های بانوان کردستانی است.

فرمانده نیروی های انتظامی کردستان ادامه داد: توسعه و پیشرفت جامعه در همه جوانب نیازمند امنیت است و ما نیز به عنوان متولیان این وظیفه بزرگ تمامی تلاش خود را برای حفظ امنیت و آرامش کشور خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که دشمنان ایران اسلامی کوچکترین خللی به این امنیت وارد کنند.

سردار آزادی یادآور شد: یکی از وظایف ما تامین امنیت برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح کشور، استان و شهرستان ها است که در این راستا در هماهنگی کامل با دستگاه ورزش و جوانان هستیم و نهایت همکاری را خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و حوانان کردستان هم گفت: خوشبختانه امروز سایه امنیت با ایثارگری نیروهای جان بر کف اسلام در تمامی مرزهای ایران گسترده شده و ما در سایه این درخت پربار مشغول به انجام کارها و فعالیت های خود هستیم.

آمنه غلام ویسی به اهمیت امنیت و آرامش برای افتخارآفرینی جوانان در عرصه ورزش اشاره کرد و افزود: بدون شک اگر تلاش ها و هوشیاری نیروهای انتظامی نباشد، کسب این افتخارات نیز میسر نیست.

وی از همکاری های نیروی انتظامی استان کردستان در برگزاری رویدادهای و مسابقات ورزشی بدون هیچ مشکلی تجلیل و سپاسگزاری کرد و ادامه داد: جوانان ما با درخشش در میادین ورزشی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان قدردان زحمات شما حافظان امنیت هستند.

در پایان یادبود اداره کل ورزش و جوانان کردستان از سوی جامعه ورزش و جوانان به فرمانده نیروی انتظامی کردستان اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha