۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبر: 85622287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجلیل از ۱۱۰ دانش‌آموز ملاردی در جشنواره استانی امید فردا

ملارد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از تقدیر و تجلیل از ۱۱۰ دانش آموز دختر و پسر برتر این شهرستان در جشنواره استانی امید فردا خبر داد.

سعید تیموری راد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و شورای معاونین استان در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار شد از ۸۵ دانش آموز دختر و ٢۵ دانش آموز دختر شهرستان ملارد که در مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز و جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا برگزار شده در سال تحصیلی گذشته حائز رتبه برتر شده اند، تجلیل شد.

وی افزود : این دانش آموزان پس از سپری کردن مرحله مدرسه ای و منطقه ای، پس از ارائه آموزش های لازم در بین ٢١ منطقه استان تهران حائز رتبه های برتر شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این دانش آموزان در مسابقات قرآن، عترت و نماز در ١٣ رشته آوایی و پژوهشی و همچنین در جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا نیز در بیش از ۶٠ رشته هنرهای دستی، تجسمی، آوایی، نمایشی، فضای مجازی و رسانه به رقابت با سایر شرکت کنندگان پرداختند.

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha