۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85622386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور سند مالکیت برای ۹۱۲ مدرسه در شهرستان‌های استان تهران + فیلم

ملارد - ایرنا - رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از صدور سند مالکیت برای ۹۱۲ مدرسه طی دو سال گذشته خبر داد.

رفیق مصطفایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد به خبرنگار ایرنا گفت: ارزش تقریبی این املاک حدود ۲۰ هزار میلیاردریال است.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ تاکنون در مجموع برای یکصد هزار متر مربع از زمین های تحت اختیار اداره آموزش و پرورش در شهرستانهای استان تهران سند مالکیت صادر و تحویل شده است.

مصطفائی ادامه داد: با همکاری ادارات آموزش و پرورش ، بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک تا به حال توانسته‌ایم برای ۲ هزار و ۴۹۱ مدرسه ،کار تهیه اسناد ، دسته بندی مدارک و سایر اقدامات اداری مربوطه برای اخذ سند را انجام و پیگیری کنیم.

به گفته رئیس اداره حقوقی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، نیمی از مدارس در سطح این اداره کل دارای سند است که رتبه بسیار خوبی در سطح کشور محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان ملارد نیز تاکنون برای ۴۰ آموزشگاه سند مالکیت صادر شده است.

این مسئول یادآور شد: با صدور سند مالکیت برای مدارس از تشکیل برخی پرونده ها در محاکم قضائی به ویژه در مدارس خیرساز جلوگیری شده و ادارات آموزش و پرورش در نحوه استفاده و تغییر کاربری در فضاهای آموزشی، صاحب اختیار می شوند.

به گزارش ایرنا، اداره کل شهرستان های استان تهران شامل همه شهرستان های این استان به جز شهر تهران است.

یکهزار و ۲۱۳ مدرسه با حدود یک میلیون دانش آموز، ۵۰ هزار کادر فرهنگی در ۲۱ منطقه آموزشی زیرپوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha