فینالیست‌های والیبال پیشکسوتان کشور مشخص شدند/ناکامی میزبان در نیمه‌نهایی

ارومیه- ایرنا- تیم های توابع تهران و گلستان با پیروزی در دیدارهای نیمه نهایی به مسابقه فینال رقابت های والیبال پیشکسوتان کشور راه یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های والیبال پیشکسوتان کشور با حضور هشت تیم در ارومیه برگزار شد که پس از انجام دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی، تیم های توابع تهران و گلستان به ترتیب با پیروزی مقابل کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی به دیدار نهایی راه یافتند.

سجاد بیرامی افزود: در نخستین دیدار نیمه‌نهایی توابع تهران و کهگیلویه و بویراحمد به مصاف یکدیگر رفتند که تیم توابع تهران در یک دیدار تماشایی و با نتیجه ۲ بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ مقابل حریفش به برتری رسید و به‌عنوان اولین تیم راهی فینال شد.

وی اضافه کرد: تیم گلستان نیز در دیدار دیگر نیمه نهایی مقابل تیم میزبان مسابقات، آذربایجان غربی قرار گرفت که توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یابد.

وی اظهار کرد: گلستانی ها در این دیدار ست های اول و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ پیروز میدان شدند و تیم آذربایجان غربی نیز در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: دیدارهای رده بندی نهایی این مسابقات، امروز /چهارشنبه/ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال پیشکسوتان کشور با حضور هشت تیم شامل آذربایجان غربی، گلستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، قم، توابع تهران، کرمانشاه و گیلان در ارومیه در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha