۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85622465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت هیات رییسه جدید شورای شهر دزفول آغاز شد

۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85622465
فعالیت هیات رییسه جدید شورای شهر دزفول آغاز شد

دزفول-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: ۲ هفته از زمان انتخابات هیات رییسه چهارمین سال فعالیت شورای شهر دزفول گذشته و اعتراضی از طرف هیات تطبیق فرمانداری اعلام نشده است که به منزله تایید این انتخابات است.

به گزارش ایرنا، سیدباقر موسوی فخر روز چهارشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: طبق ماده ۹۰ قانون تشکیلات و وظایف شورای شهر و روستا، اگر هیات تطبیق پس از گذشت ۲ هفته در خصوص انتخابات هیات رییسه شورای شهر اعلام نظر نکرد این انتخابات تایید شده محسوب می‌شود، اکنون ۲ هفته از زمان انتخابات شورا گذشته و اعتراضی در این خصوص نشده که به منزله تایید هیات رییسه است.

وی با بیان اینکه هیات رییسه جدید وظایف خود را از دیروز برعهده گرفته اظهار امیدواری کرد بتوانند خدماتی ارزنده به مردم شهر داشته باشند.

موسوی فخر گفت: انتخابات کمیسیون‌های شورای شهر نیز در نشست بعدی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر دزفول در ماه‌های اخیر به علت تایید نشدن انتخابات توسط هیات تطبیق با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

یکم مهرماه، انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر دزفول برگزار شد که سیدباقر موسوی فخر به عنوان رییس و علیرضا زمانی راد به عنوان نایب رییس معرفی شدند.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول در بخش دیگری از این نشست کسب مدال طلا توسط ابوالفضل اسدی در مسابقات جهانی ووشو را تبریک گفت و افزود: کسب این مدالها توسط ورزشکاران دزفولی بی سابقه و مایه مباهات این شهرستان است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزش شورای اسلامی شهر دزفول گفت: آکادمی کشتی سعید اسماعیلی به منظور توسعه این ورزش و تشویق جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی در دزفول احداث خواهد شد.

فعالیت هیات رییسه جدید شورای شهر دزفول آغاز شد

حجت الاسلام مهدی جعفر نمازی بیان کرد: احداث آکادمی کشتی سعید اسماعیلی دارنده مدال طلای المپیک پاریس به پیشنهاد علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر قرار گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی آکادمی کشتی در شهرهای کرمانشاه و مازندران به عنوان دارندگان قهرمانان المپیک افزود: نشستی در این خصوص با حضور شهردار و رییس هیات کشتی دزفول برگزار شد و زمینی از طرف شهرداری به مساحت یکهزار مترمربع روبروی قصر روناش به این منظور اختصاص یافت.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزش شورای اسلامی شهر دزفول گفت: خانه کشتی دزفول واقع در کوی آزادگان به منظور برگزاری مسابقات کشوری و استانی فعال است و با احداث آکادمی کشتی نیز در نظر داریم از ظرفیت جوانان بااستعدادی چون سعید اسماعیلی و مربیانش استفاده و جوانان بیشتری در یک محله کم برخوردار به این ورزش جذب شوند.

حجت الاسلام نمازی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان برای ساخت این آکادمی تعهد ساخت داده که طی مراحل قانونی آن زمان بر است، در صورتی که اداره ورزش و جوانان دزفول امکان ساخت آکادمی کشتی را نداشته باشد با توجه به اینکه شهرداری مالک زمین است آمادگی دارد برای ساخت این مجموعه و راه اندازی تیم کشتی با مسوولیت سعید اسماعیلی ورود کند تا مجموعه سریعتر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: طبق اعلام هیات کشتی، استقبال جوانان و نوجوانان دزفول به ورزش کشتی به قدری زیاد شده که مدیریت آنها نیازمند فضای ورزشی است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر دزفول استقبال مردم این شهرستان به ورزش کشتی را ناشی از کسب مدال طلای ارزشمند سعید اسماعیلی در المپیک پاریس دانست و تاکید کرد: کسب مدال طلای المپیک افتخاری برای کشور است و قهرمان المپیک می‌تواند الگویی برای جوانان شهرستان باشد؛ این قهرمان دزفولی می‌تواند در چند دوره دیگر المپیک موفق به کسب مدال شود.

حجت الاسلام جعفر نمازی گفت: قهرمانان ورزشی در شهرهای مختلف از حمایت های خیرین بهره مند شدند ولی در دزفول چنین اقدامی انجام نشده که نیاز است با همت شورای شهر خیرین به این موضوع ورود کنند و به این ورزشکاران ملی هدایایی در خور تقدیم شود تا جوانان علاقمند به ورزش رغبت بیشتری برای ورود به عرصه ورزش ملی داشته باشند.

فعالیت هیات رییسه جدید شورای شهر دزفول آغاز شد

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از تلاش مدیرکل دامپزشکی خوزستان و دزفول از طرف شورای شهر دزفول تجلیل به عمل آمد.

فعالیت هیات رییسه جدید شورای شهر دزفول آغاز شد

یک تقاطع در دزفول به نام دامپزشکی نامگذاری شد

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان در آیین رونمایی از این تقاطع در تقاطع بلوار ۱۵ خرداد و خیابان پست دزفول گفت: نامگذاری یک تقاطع به نام دامپزشکی به منظور فرهنگ سازی و تبیین عملکرد دامپزشکی در جامعه شهری و روستایی اقدامی ارزشمند است.

ناصر عسکری فرد با تاکید بر اینکه دامپزشکی نقش مستقیمی بر اقتصاد و بهداشت و سلامت عمومی جامعه ایفا می‌کند از شورای شهر دزفول بابت نامگذاری این تقاطع به نام دامپزشکی قدردانی کرد.

فعالیت هیات رییسه جدید شورای شهر دزفول آغاز شد

وی اظهار امیدواری کرد این همکاری ها بیشتر شود تا شاهد ارایه خدمات بیشتر به مردم قهرمان دزفول باشیم.

شهردار دزفول نیز نامگذاری یک تقاطع به نام دامپزشکی را نشانه اهمیت وظایف این سازمان دانست و گفت: امیدواریم برای تامین غذای سالم و تامین سلامتی مردم تعاملات بیشتری با دامپزشکی صورت گیرد.

محمد عتاب اهوازی افزود: زیباسازی و ساماندهی این تقاطع در دستور کار شهرداری دزفول قرار گرفت.

سید باقر موسوی فخر رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز هفته دامپزشکی را تبریک گفت و افزود: سلامت دام و انسان، کنترل بیماری‌های مشترک بین دام و انسان، کنترل بهداشت مواد غذایی و فرآورده‌های دامی و نظارت مستقیم فرآورده‌های دامی بخش کوچکی از وظایف پرسنل دامپزشکی است که از اقدامات انجام شده قدردانی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha