۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۸
کد خبر: 85622650
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضایی استان مرکزی پشتیبان فعالان عرصه تولید است

اراک - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضایی استان مرکزی با تمام پشتیبان واحدهای تولیدی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سعید جزایی» روز چهارشنبه در نشست مسئولان قضایی و استاندار مرکزی با مدیران شرکت صنایع آذرآب، افزود: قوه قضاییه و به تبع آن دستگاه قضایی در استان مرکزی اهتمام ویژه‌ای در راستای تقویت تولید و جامعه کار و تولید واحدهای تولیدی دارد و در جهت وظیفه خود اقدامات و تلاش لازم را در راستای رفع موانع تولید در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: دادگستری استان مرکزی در راستای تولید و رفع موانع آن فعالیت و اقدامات شایسته و قابل توجهی را انجام داده چراکه صنعت و واحدهای تولیدی، پیشانی کار و صف اول تولید هستند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه کشوری می‌تواند پیشرفت کند که به تعالی در اقتصاد برسد تصریح کرد: افزایش رشد تولید و شکوفا شدن آن و همچنین استفاده از ظرفیت ۱۰۰ درصدی در صنایع از اهداف دستگاه قضایی بشمار می‌رود چراکه جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و رشد تولید پیروزی در این جنگ را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام جزایی در ادامه ضمن اشاره به بازدید صورت گرفته از شرکت صنایع آذرآب یادآور شد: در بسیاری از واحدهای شرکت صنایع آذرآب دور زدن تحریم‌ها و تلاش پرسنل و مدیران این شرکت به خوبی قابل مشاهده بود و به همین دلیل است که گفته می‌شود صنعت و کارگر در صف مقدم جنگ اقتصادی هستند و انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد، دستگاه قضایی و مدیران ارشد استان نیز بر اساس وظیفه خود پشتیبان این شرکت و سایر واحدهای تولیدی خواهند بود.

اتحاد رمز موفقیت در عرصه تولید است

مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب نیز در نشست با مسئولان عالی قضایی و استاندار استان مرکزی افزود: شرکت از گذشته نام و آوازه‌ای بلند داشته و جامعه کار و مدیران این صنعت با همدلی و اتحاد در راستای ارتقا این نام در حرکت هستند و این همبستگی رمز پیروزی آذرآب در سختی‌ها و مشکلات بوده و هست.

«ناصر ملکی» ادامه داد: برای زنده نگه داشتن نام و آوازه شرکت صنایع آذرآب، باید راهکار مناسب ارائه و موانع و مشکلات گذشته رفع گردد.

مالکی خاطرنشان کرد: سرعت، دقت و کیفیت در تحویل سفارشات و پروژه‌ها سبب موفقیت و سربلندی نام و آوازه این صنعت بزرگ شده و تداوم این مسیر آینده درخشانی را برای آذرآب رقم خواهد زد.

مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب با اشاره به برخی مشکلات حقوقی در حوزه قضایی اضافه کرد: این مجموعه صنعتی تقاضا دارد مقامات قضایی استان تا حد امکان در جهت تسریع در روند بررسی پرونده‌های مربوطه پیگیری و اقدام کنند.

«فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی و حجت الله درودگر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی نیز حضور داشتند.

صنایع آذرآب اراک از زمان بدو تاسیس تاکنون جزو پیشروان ساخت نیروگاه‌های برق و تجهیزات پالایشگاهی در خاورمیانه و تامین‌کننده تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق برای بخش دولتی و خصوصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha