۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85622752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعطای ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده قزوینی

قزوین - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی قزوین از پرداخت ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاده شده استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

فرهاد بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات نیز در همین مدت برای اشتغال خانواده های واجد شرایط زندانیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست سالجاری پرونده ۱۵۰ نفر از زندانیان در نشست کمیته اشتغال مورد بررسی قرار گرفته و ۳۷ نفر از واجدین شرایط، برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک‌های عامل تجارت و صادرات معرفی شدند.

بهرامی تصریح کرد: زندانیان آزاد شده با دریافت تسهیلات ویژه در بخش های مختلف از جمله خدمات، کشاورزی، دامداری وتولیدی، مشغول به کار شده و با تامین معیشت و کسب روزی حلال، زمینه زندگی سالم برای آنها فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سالجاری ارایه تسهیلات اشتغالزایی برای خانواده زندانیان نیز فراهم شده و تا مبلغ ۴۸ میلیارد ریال به ۳۲ نفر از خانواده های واجد شرایط تخصیص داده شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی قزوین در پایان از مساعدت معاونت اقتصادی استانداری و اداره کل اقتصاد و دارایی استان در راستای افزایش اعتبار سالجاری نسبت به سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha