استقبال گرم کودکان جشنواره فیلم اصفهان از مجید «قصه‌های مجید»+ فیلم

اصفهان- ایرنا- مهدی باقربیگی، بازیگر اصلی فیلم «قصه‌های مجید» که برای اکران فیلم «هر چی تو بگی» به سینما فلسطین اصفهان آمده بود، با استقبال گرم کودکان حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان مواجه شد. حدود بیست و چند سال از ساخت و پخش این سریال می‌گذرد؛ اما کودکان نسل جدید هم آن را دیده‌اند و دوستش دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به اصفهان، فیلم سینمایی «هر چی تو بگی!؟» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم با حضور بازیگر فیلم در اصفهان اکران شد. کودکان پس از آن که متوجه حضور مهدی باقربیگی در سالن شدند به سمتش رفتند و با او عکس یادگاری گرفتند.

این بازیگر در این فیلم نقش یک پلیس را بازی می‌کند.

باقربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به اصفهان درباره ارتباط بچه‌های نسل جدید با سریال «قصه‌های مجید» گفت: فرهنگ مملکت ما هزاران سال قدمت دارد. آدم ها عوض می شوند؛ ولی فرهنگ مشترک ما عوض نمی شود. این فرهنگ به دیروز و امروز و این نسل و آن نسل ربطی ندارد. من و نسل گذشته با همدیگر اشتراکاتی داریم و سریال «قصه‌های مجید» نیز به همین اشتراکات می‌پرداخت.

استقبال گرم کودکان جشنواره فیلم اصفهان از مجید «قصه‌های مجید»+ فیلم

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی «هر چی تو بگی!؟» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم در بخش مسابقه فیلم‌های بلند داستانی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان اصفهان حضور دارد. سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان در حال برگزاری است.

مهدی باقربیگی متولد سال ۱۳۵۶ در اصفهان است که آغاز بازیگری او در سال ۱۳۶۹ و در مجموعه تلویزیونی قصه‌های مجید بود. او در سال ۱۳۹۲ با شرکت در انتخابات شورای‌شهر اصفهان توانست به عنوان نفر دوم به شورای شهر راه یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha