۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85622777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توجه به ایثار و شهادت منطق اصلی انقلاب اسلامی است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: توجه به ایثار و شهادت منطق اصلی انقلاب اسلامی است که ابعاد مختلف آن باید تبیین و نهادیه شود.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی دومین کنگره ملی شهدای استان افزود: گنجینه شهدای انقلاب اسلامی به حدی با ارزش است که اگر به آن واقف شویم تحول اساسی در کشور ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: هدف نهایی برگزاری کنگره شهدا نیز نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی به معنای واقعی کلمه و اطاعت پذیری از ولایت و اخلاق اسلامی می باشد که مسوولان باید قبل از همه در این زمینه تلاش کنند.

وی با تاکید بر تعیین هرچه زودتر سیاست های راهبردی این کنگره در استان و تشکیل جلسات آن ادامه داد: این رویداد باید با دقت، برنامه ریزی و کارشناسی پیگیری و مشکلات آن ماهانه احصا و بررسی شود چراکه توجه به ایثار و شهادت منطق اصلی انقلاب اسلامی است.

استاندار لرستان افزود: کنگره شهدا می تواند در بسیاری از مسائل اثرگذار و خط دهنده جریانات کشور باشد و آسیب های اجتماعی از جمله تخلفات و فرهنگ بیکاری را می توان از این مسیر حل کرد.

شفقت ادامه داد: نقاط ضعف و قوت کنگره نخست شهدا در استان مورد بررسی قرار گیرد و جهت برگزاری هرچه بهتر کنگره دوم به کار گرفته شود.

وی بر ضرورت نقش آفرینی سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: انتظارات مقام معظم رهبری در برگزاری کنگره ها بررسی و پیگیری شود همچنین تعامل دانش آموزان و دانشجویان و نقش آفرینی آنها در این رویداد بسیار مهم است.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است و زمان و چگونگی برگزاری این کنگره متعاقبا اعلام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha