پلمب کارگاه تولیدی محصولات تقلبی در شهریار/جمع‌آوری معتادان متجاهر در اسلامشهر

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از پلمب کارگاه تولید محصولات شوینده تقلبی یک برند معروف، به ارزش سه میلیاردریال و دستگیری یک نفر در باغستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و نگهداری مخفیانه محصولات شوینده تقلبی یک شرکت معروف و بسته بندی آن به تعداد زیاد در یکی از محلات باغستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی کارگاه تولید محصولات تقلبی شده که با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در عملیاتی مالک کارگاه دستگیر شد.

سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: در بازرسی های بعمل آمده از کارگاه در مجموع بشکه های ۲۲۰ لیتری، گالن های ۲۰ لیتری و قوطی های یک لیتری محصولات شوینده تقلبی کشف و ۲دستگاه کامیون توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه تقلبی را سه میلیارد ریال برآورد کردند، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جمع آوری ۸۵ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در اسلامشهر

پلمپ کارگاه تولیدی محصولات تقلبی در شهریار/جمع‌آوری معتادان متجاهر در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: ۸۵ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش این شهرستان جمع آوری و ساماندهی شدند.

سرهنگ محمدرضا علیزاده اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح اسلامشهر اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha