پاکستان کمک‌های بشردوستانه برای مردم لبنان ارسال کرد

اسلام‌آباد - ایرنا - دولت پاکستان امروز (چهارشنبه) یک فروند هواپیما حامل کمک‌های بشردوستانه برای مردم لبنان را به بیروت اعزام کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان، بنا به دستور نخست وزیر کشور این کشور، بامداد امروز یک فروند هواپیمای اختصاصی حامل سه تن مواد غذایی، پوشاک زمستانی و کمک‌های پزشکی برای مردم لبنان از فرودگاه بین‌المللی کراچی عازم بیروت شد.

ارسال کمک‌های بشردوستانه به لبنان طی مراسمی در فرودگاه بین المللی جناح کراچی و با حضور مسئولان سازمان مدیریت بحران ملی، مقام های نظامی و سازمان مردم نهاد الخدمت صورت گرفت.

سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان نیز اعلام کرد: تا هفته‌های آینده کمک‌های بیشتری را به لبنان و همچنین فلسطین منتقل می‌کنیم.

دولت پاکستان ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و لبنان، افزود که ما در این برهه سخت در کنار برادران و خواهران خود در غزه و بیروت هستیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان‌ نیز در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha