عرضه سوخت با کارت اضطراری در همه ۵۰ جایگاه ایلام/ سهمیه سوخت تغییر نکرده است

ایلام -ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه سهمیه کارت سوخت خودروها تغییر نکرده است، گفت: امکان سوختگیری با کارت آزاد یا اضطراری در تمام ۵۰ جایگاه سوخت ایلام فراهم است.

پرویز ایدون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سهمیه‌ای که روی کارت‌های سوخت خودروها شخصی هم‌وطنان عزیز وجود دارد، هیچ تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه میزان برداشت روزانه از کارت سوخت با تغییراتی همراه بوده است، گفت: از هر کارت سوخت سه نوبت و در هر نوبت ۵۰ لیتر و در مجموع ۱۵۰ لیتر در شبانه روز امکان سوختگیری وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام افزود: بر این اساس رانندگان در هر بار مراجعه می‌توانند ۵۰ لیتر با کارت سوخت، سوختگیری کنند و در ۲۴ ساعت سه بار می‌توانند به جایگاه‌های عرضه سوخت برای سوختگیری مراجعه کنند یعنی در مجموع تا ۱۵۰ لیتر امکان برداشت از سهمیه‌ کارت سوخت خودرو خود را در طول شبانه روز خود را دارند.

ایدون با تاکید بر اینکه هیچ گونه کسر سهمیه‌ای از کارت‌های سوخت اعمال نشده است، افزود: همانند گذشته سهمیه کارت سوخت خودروهای هموطنان، ماهیانه ۶۰ لیتر بنزین یارانه‌ای به ازای هر لیتر ۱۵ هزار ریال و یکصد لیتر نیمه یارانه‌ای به ازای هر لیتر ۳۰ هزار ریال است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ جایگاه سوخت در استان فعال است، تصریح کرد: امکان سوخت‌گیری با کارت‌های سوخت اضطراری در همه جایگاه‌ها برای افرادی که فاقد کارت سوخت هستند فراهم و تمام این جایگاه‌ها دارای یک کارت آزاد یا اظطراری سوخت خودرو و کارت اظطراری موتورسیکلت هستند.

ایدون خاطرنشان کرد: سهمیه‌ کارت آزاد یا اظطراری هر جایگاه ۷۵۰۰ لیتر است، خاطرنشان کرد: تعداد تراکنش‌هایی که هر جایگاه با این کارت در ۲۴ ساعت می تواند داشته باشد ۲۵۰ تراکنش است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: که اگر برخی از هموطنان عزیز به جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند و اعلام می دارند که با کارت سوخت آزاد در این جایگاه‌ها سوخت عرضه نمی‌شود مربوط به همین محدودیت عرضه کارت‌های آزاد به میزان روزانه ۷۵۰۰ لیتر و ۲۵۰ تراکنش در شبانه روز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha