فعال سیاسی : حمایت همگانی از استاندار جدید فارس ضروری است

شیراز- ایرنا- یک فعال سیاسی، ضمن قدردانی از رییس جمهور و هیات دولت در انتخاب حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس گفت: حمایت همه گروه ها و جریان های سیاسی، نمایندگان مجلس و همه کسانی که خواهان و خواستار پیشرفت فارس هستند، از استاندار جدید این استان ضروری است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبهرام حسینی، چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: استاندار جدید فارس از یادگاران دفاع مقدس و از مدیران باسابقه و خوشنام کشور است که علاوه معاونت امور مجلس رئیس جمهور و قائم‌ مقام وزیر کشور در امور مجلس، تجربه مدیریت در استان فارس به عنوان مدیرکل دادگستری این استان را نیز در کارنامه خود دارد.

وی، ضمن اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در اداره استان و اهتمام ویژه استاندار فارس به این مهم ادامه داد: توجه به جذب سرمایه گذاری های خارجی، تسهیل روند سرمایه گذاری در استان، کمک به تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم و کمک به بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان از جمله اقداماتی است که می تواند در اولویت برنامه های استاندار جدید فارس قرار گیرد.

فعال سیاسی : حمایت همگانی از استاندار جدید فارس ضروری است

او اظهار کرد: فارس رتبه سوم سپرده های بانکی را در کشور دارد اما در مقابل شاهد هستیم که حمایت خوبی از سوی بانک های استان از تولید نمی شود و لذا جا دارد که این حل مشکل نیز با جدیت از سوی دکتر امیری استاندار فارس دنبال شود.

وی گفت: در بحث عزل و نصب مدیران در استان، آمادگی داریم که افراد کارآمد، پاک دست، متخصص و توانمند را معرفی کنیم.

حسینعلی امیری چهارشنبه با تصویب هیات وزیران به‌ عنوان نوزدهمین استاندار فارس انتخاب شد.

امیری، زاده ۱۳۴۵ در سنقر استان کرمانشاه، معاون امور مجلس رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود.

وی همچنین قائم‌ مقام وزیر کشوردر امور مجلس و سخنگوی وزارت کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم بود.

امیری که دارای دکترای تخصصی حقوق عمومی و دانش‌آموخته دانشگاه شیراز است.

از دیگر سوابق وی می توان به معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کل دادگستری استان‌های فارس، کردستان و خوزستان و مدرس دانشگاه اشاره کرد.

پیش‌تر محمدهادی ایمانیه در روز هفت مرداد سال ۱۴۰۰ از سوی هیات وزیران دولت سیزدهم به عنوان استاندار فارس منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha