اجرای طرح بهسازی مخازن زباله در شرق تهران

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای طرح مرمت و نوسازی مخازن زباله و پسماند در این منطقه خبر داد و گفت: جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و انضباط شهری از اهداف اصلی اجرای طرح بازسازی و تعمیر مخازن زباله در محلات این منطقه است.

امیر شهرابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن سطل‌های زباله در معرض عوامل طبیعی به مرور زمان این مخازن مستهلک شده و نیاز به بازسازی دارند که بر این اساس نسبت به مرمت و تعمیر ۸۰۰ مخازن زباله در این منطقه اقدام شد.

شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به تعمیر و بازسازی بیش از ۲۸۰ مخزن زباله گفت: عمده این اقدام در معابر مخبر شمالی، دژکام و همچنین کندرو بزرگراه امام علی (ع) انجام شده است.

به گفته وی، در راستای حفظ زیبایی و نمای بصری محیط شهری، روند پایش و رسیدگی به مخازن فرسوده همچنین بهسازی و مرمت مخازن زباله برای جلوگیری از آلودگی زیست محیطی استمرار دارد.

اجرای طرح بهسازی مخازن زباله در جنوب تهران

به گزارش ایرنا، منطقه ۱۴ شهرداری تهران یکی از مناطق شرقی و جنوب شرقی شهر تهران است. این منطقه از شمال، به خیابان پیروزی، حد فاصل میدان شهدا تا میدان شهید کلاهدوز و امتداد آن به سمت حوزه آبریز قصر فیروزه، از غرب به خیابان ۱۷ شهریور، حد فاصل میدان خراسان تا میدان شهدا، از جنوب به خیابان خاوران، حد فاصل میدان خراسان تا تقاطع میثم و ۴۵ متری آهنگ، از شرق به بزرگراه بسیج مستضعفین، حد فاصل میدان شهید کلاهدوز تا تقاطع آهنگ با بزرگراه بسیج مستضعفین، حوزه آبریز و قصر فیروزه محدود می‌شود.

دولاب، سلیمانیه، چهارصد دستگاه، کوی بانک رهنی، صد دستگاه، سرآسیاب، اصفهانک و قصرفیروزه از محلات مهم منطقه ۱۴ تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha