جسارت به ساحت مراجع تقلید طوفان خشم آزادگان جهان را در پی دارد

قم- ایرنا- مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با محکومیت اهانت رژیم صهیونیستی به مرجعیت، گفت: هر گونه جسارت به ساحت نورانی مراجع عظام تقلید طوفان خشم امت و آزادگان جهان را در پی دارد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در پیامی به منظور دفاع از مرجعیت و هشدار به رژیم منحوس،وقیح و کودک کش صهیونیستی بیان کرده‌است: رژیم وقیح و حقیر صهیونیستی در اهانتی آشکار به بزرگان اسلام و تشیع و در اقدامی شنیع تصاویر مراجع عظام تقلید و مجاهدان فی سبیل الله را به عنوان اهداف ترور نمایش داده و بی‌شرمی و بی‌آبرویی را به حد اعلای خود رسانده‌است.

پیام حاکیست:‌ مراجع عظام دین در استمرار صراط نورانی پیامبران و اولیای الهی، عالی‌ترین رهبران و راهبران جهان اسلام هستند و به عنوان پشتیبانان، پناهگاهان و دلسوزان امت اسلامی و جامعه انسانی، جایگاه بی نظیر و والایی در میان کشورها و ملت های اسلامی دارند و مسلمانان حفاظت از آنان را از واجبات خویش می‌دانند.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است: مراجع عظام و علمای اعلام بویژه این دو چهره تابناک در قلوب امت بزرگ اسلامی و ملت‌های منطقه و جهان آزاد جایگاه و منزلتی وصف ناپذیر دارند و هرگونه جسارت به ساحت نورانی آنان طوفان خشم امت و آزادگان جهان را درپی دارد.

پیام حاکیست:‌ نمایش تصاویر مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای و حضرت آیت الله العظمی سیستانی اهانتی آشکار بوده و نشان از جنون و حماقت سران این رژیم دارد و تبلور خوی استکباری و ضد بشری و ضد اخلاقی این رژیم رو به اضمحلال دارد.

اعرافی در ادامه پیام بااشاره به اینکه حوزه‌های علمیه ضمن محکومیت این جسارت اعلام می‌دارد که این اقدام بی پاسخ نخواهد بود و امت اسلامی این هتاکی را بی پاسخ نمی گذارند،‌اضافه کرده‌است: حوزه‌های علمیه قم و نجف و سراسر جهان همراه با نهادهای علمی و دانشگاهی و امت اسلامی ضمن محکوم سازی این گستاخی ، از سازمان‌ها و نهادهای بین المللی، مجامع علمی و فرهنگی و علمای ادیان و مذاهب مختلف مصرانه می‌خواهد در برابر این گونه رذالت ها ساکت ننشینند و از کیان علم، اخلاق و معنویت دفاع کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha