۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85623738
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی گسترده در تل‌آویو/ عملیات ضدصهیونیستی در حیفا+ فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از آتش سوزی گسترده در تل‌آویو و عملیات ضدصهیونیستی در منطقه «بردس حنا کرکور» در حیفا خبر دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، منابع خبری از آتش سوزی گسترده در تل آویو خبر دادند، اما به علت آن اشاره نکردند.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی از آتش سوزی در خیابان «رافنو حنانال» در تل آویو خبر دادند که مجموعه انبارهایی در آن قرار دارد.

این منابع همچنین از بازداشت چند جوان در داخل اراضی اشغالی به اتهام طراحی برای منفجر کردن یکی از مجتمع های تجاری در تل آویو خبر دادند.

همزمان یک رسانه صهیونیست از زخمی شدن چند نفر در جریان عملیات مسلحانه با سلاح سرد در منطقه «بردس حنا کرکور» در حیفا خبر داد.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نیز گزارش داد: اخباری درباره حمله با سلاح سرد در منطقه بردس حنا- کرکور در حیفا مخابره شده است.

این رسانه همچنین اعلام کرد که یکی از صهیونیست هایی که روز چهارشنبه در جریان حمله الخضیره زخمی شده بود، به هلاکت رسید.

همزمان منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دو نفر در حادثه حمله با سلاح سرد در جنوب حیفا و انتقال آنها به بیمارستان خبر دادند و جراحات آنها را خطرناک توصیف کردند.

روزنامه «اسرائیل هیوم » نیز مدعی شد که حادثه حمله با سلاح سرد، جنایی است.

رسانه های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد در شهر الخضیره در منطقه شمال تل آویو در سرزمین های اشغالی خبر دادند و گفتند که در جریان این عملیات ۲ صهیونیست کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر گردان‌هایشهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس چهارشنبه شب در پیامی به رژیم صهیونیستی درباره انجام عملیات‌های شهادت طلبانه در فلسطین اشغالی هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha