۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85623748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلمب چاه‌های آب فاقدپروانه و۳۳ واحد فرآورده‌های دامی غیرمجاز درشهریار

شهریار - ایرنا - دادستان شهریار از پلمب ۲۸ حلقه چاه آب فاقد پروانه در این شهرستان در شش ماه اول سال ۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش ایرنا، مهدی محمدی روز پنج‌شنبه در این خصوص اظهار داشت: با عنایت به سیاست‌های جنایی و کیفری کلان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار برای حل معضلات چالش ها، آسیب‌های اجتماعی، صیانت و حمایت از حقوق عامه و در راستای برنامه مذکور و پایش وضعیت‌های یادشده، در راستای اعمال ماده یک و ماده ۳ و تبصره ۴ ماده واحده قانون توزیع عادلانه آب مصوبه ۱۶ اسفند سال ۱۳۶۱ با اصلاحیه‌های بعدی، که استفاده از منابع آب‌های زیرزمینی و حفر هر نوع چاه و قنات باید با اجازه و موافقت وزارت نیرو انجام شود.

وی افزود: در اجرای اعمال ماده ۳۱ و تبصره ماده ۳ قانون یاد شده و تبصره ۴ ماده واحده قانون تعیین تکلیف چاه‌‎های آب فاقد پروانه بهره برداری و بند ۱ و تبصره ۲ ماده ۲۴ آیین‌نامه اجرایی فصل دوم قانون توزیع عادلانه آب مصوب ۱۸ مهر ۱۳۶۳ هیئت وزیران با اصلاحیه‌های بعدی، طی شش ماه سال ۱۴۰۳ اقدام به پلمب و مسلوب المنفعه کردن ۲۸ حلقه چاه آب فاقد پروانه شد.

دادستان شهریار تصریح کرد طی شش ماه نخست سال نیز در راستای اعمال ماده یک و تبصره ۳و ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب مصوب ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ نسبت به رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان شهریار به مساحت ۲ هکتار اقدام شد.

پلمب ۳۳ واحد عرضه فرآورده های دامی غیر مجاز شهرستان شهریار طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۳

مهدی محمدی دادستان شهریار اظهار داشت: با صدور دستورات قضایی مربوط به حوزه سلامت و بهداشت طی شش ماه نخست امسال ۳۳ واحد عرضه فرآورده دامی پلمب شد.

وی افزود: این موضوع مورد مطالبه جدی دادستانی شهرستان شهریار از متولیان سلامت و بهداشت بوده و متعاقب بازرسی‌های صورت پذیرفته و احراز اینکه ادامه فعالیت واحدهای مذکور موجبات تهدید علیه سلامت و بهداشت جامعه را فراهم می‌سازد لذا دستور تعطیلی و پلمپ این واحدها صادر شد.

دادستان شهرستان شهریار تصریح کرد: در این راستا ۸۳۷ کیلوگرم فرآورده‌های غیر بهداشتی نیز معدوم شدند.

کمک هزینه های تحصیلی برای دانش آموزان خانواده های زندانیان

مهدی محمدی دادستان شهریار عنوان کرد: یکی از برنامه‌های تحولی دستگاه قضایی، توجه ویژه به حقوق زندانیان، خانواده آن‌ها و مراقبت پس از خروج است.

وی افزود: در آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس جهت تکریم و کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت، دادستانی شهرستان شهریار در تمام مقاطع تحصیلی کمک هزینه های تحصیلی در قالب شهریه دانشگاه،خرید لپ تاب،تبلت،اهدا لوازم التحریر و.... به ارزش مالی سه میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال کرده است.

دادستان شهریار خاطرنشان کرد: این حمایت ها از سوی این دادستانی و انجمن حمایت از زندانیان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha