بازدید رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهرتهران از ری

تهران - ایرنا - رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از اماکن تاریخی ری قبله تهران بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، سید احمدعلوی رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به همراهی رضا شنگی شهردار منطقه۲۰، معاونین و مدیران شهری از اماکن تاریخی خانه معین، باغ ملک، بی بی شهربانو و چشمه علی در قبله تهران بازدید کرد.

بازدید رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهرتهران از ری

بازدید صبحگاهی سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق با همراهی رضا شنگی شهردار منطقه و معاونین از ۷ پروژه احداثی و مستمر منطقه۲۰ در حال برگزاری است.

بازدید رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهرتهران از ری

ادای احترام شهردار منطقه۲۰ به پرسنل یگان حفاظت در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

بازدید رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهرتهران از ری

شهردار منطقه ۲٠ در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از یگان حفاظت این منطقه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ رضا شنگی شهردار منطقه در دیدار با پرسنل یگان حفاظت، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت و از خدمات آنان تقدیر کرد.

شنگی با بیان اینکه امنیت یکی از ارکان اصلی و پیوسته در جامعه است گفت: امنیت اجتماعی زمینه ساز امنیت روانی و حضور گسترده افراد در جامعه است.

شهردار منطقه افزود: حضور نیروی انتظامی و خدمت رسانی حافظان امنیت در جامعه بسیار ارزشمند است و ما همواره قدردان خدمات این افراد هستیم و امید است همواره در مسیر توفیق خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان فهیم منطقه گام بردارید.

اقدامات اجرایی واحد فضای سبز اداره خدمات شهری و محیط زیست ناحیه یک

شهردار ناحیه یک در راستای اجرای طرح من شهردارم ۲ و طرح استقبال مهر از اقدامات اجرایی واحد فضای سبز در طول هفته گذشته در محدوده ناحیه خبر داد.

بازدید رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهرتهران از ری

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، حیدری شهردار ناحیه یک بااشاره به تلاش شبانه روزی واحد فضای سبز اداره خدمات شهری و محیط زیست گفت:این اداره با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در راستای خدمت رسانی به شهروندان وحل معضلات شهر، و به منظور فراهم کردن زیبایی بصری در منظر شهری وآراستگی و پاکیزگی فضای سبز ، کاشت درختچه ۲۵۰۰ اصله، کاشت درخت ۱۵ اصله، کاشت نشا فصلی ۳۰۰۰ گلدان، علفزنی جنگل کاری ها ،حاشیه معابر و بوستانها ۲۵۰۰متر مربع، حاشیه زنی و چمن زنی بوستانها و سطوح فضای سبز به مساحت ۲۰۰۰مترمربع، ترمیم تشتک ۱۸۰۰ اصله، حذف تنه جوش پاجوش ۲۵۰۰ اصله ،خشکه زنی ۴۵ اصله از درختان، هرس سبز و حذف شاخه های سرگیر۴۵ اصله، ابیاری تانکری درختان معابر مطابق برنامه زمانبندی انجام شد .

وی با بیان اینکه نظافت و پاکیزگی و تعمیر و رفع نواقص ایمنی بوستان هاو نیز جزو امور روزمره بوده که به صورت روزانه توسط نیروهای پرتلاش اداره خدمات شهری در حال اجراست .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha