مدیرعامل ستاد دیه کشور: استان یزد در کمک به آزادی زندانیان پیشتاز است

یزد- ایرنا- مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: اقدامات قابل توجهی برای آزادی زندانیان توسط مردم در استان یزد رقم خورده و آنها در این زمینه همواره پیشتاز هستند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی ستاد دیه یزد، " علی شمس " با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد ضمن دیدار با رییس سابق هیئت امنای ستاد دیه یزد از زحمات وی تشکر کرد.

وی گفت: اقدامات قابل توجهی در راستای آزادی زندانیان غیرعمد، فرهنگ سازی شده و جلوگیری از ورود افراد با محکومیت‌های مالی در یزد صورت گرفته که اینها ثمره و نتایج زحمات کارکنان، اعضای هیئت امنای ستاد دیه و در راس آن رئیس هیئت امنا است.

این مسئول بیان کرد: ستاد دیه یزد در چهار سال گذشته روند رو به رشدی داشته است و در سال جاری نیز ۸۱ نفر با کمک این ستاد از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

شمس با ارائه آماری از رشد کمک‌های مردمی به این ستاد گفت: مردم یزد یکی از استان‌های پیشتاز در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستند و در کلیه فصول سال و در مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را به این کار خیر اختصاص می‌دهند که این نشان از اطلاع‌رسانی و تبلیغات خوب در این زمینه است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد نیز گفت: یکی از شیرین‌ترین و دلچسب‌ترین لحظات زندگی، لحظه‌ای است که انسانی که به صورت غیرعمد در زندان به سر می‌برد و از بند رها شود.

" غلامعلی دهشیری " افزود: بی شک نجات یک انسان نجات یک جامعه است زیرا همواره بر این باوریم که آسیب‌های اجتماعی تنها برای شخص زندانی وجود ندارد و خانواده وی را درگیر می کند که گاهی این آسیب‌ها جبران ناپذیرند.

استان یزد حدود چهار هزار زندانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha