۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85623948
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال داماش مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد

۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85623948
تیم فوتبال داماش مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در جریان مسابقات لیگ دسته یک کشور در یک دیدار خانگی مقابل پارس جنوبی جم متوقف و به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال داماش و پارس جنوبی جم عصر پنجشنبه در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه نخست، تیم داماش تا حدی برتر از حریف ظاهر شد به خصوص در دقایق پایانی این نیمه حملات زیادی را انجام داد تا اینکه در وقت تلف شده صاحب یک ضربه پنالتی شد و این ضربه را فردین نجفی به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم هر ۲ تیم یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند اما این تیم پارس جنوبی جم بود که به گل دست یافت و در دقیقه ۷۵ محمدرضا خدری بازیکن این تیم با یک ضربه سر دروازه داماش را باز کرد و در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

قضاوت این مسابقه را محمد معافی با کمک‌های میلاد لطفی و محسن منصوری برعهده داشتند ضمن اینکه غلامرضا قلیچ خانی به عنوان داور چهارم و بابک داوری نیز به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیم‌های داماش و پارس جنوبی جم حضورر داشتند.

در جریان این دیدار کیخسرو سیاهپور از تیم فوتبال داماش گیلان کارت زرد دریافت کرد و شاهین طاهرخانی بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دقیقه ۷۷ با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

تیم فوتبال داماش در این دیدار با ترکیب سعید ابراهیم پور، رضا آذری، محمد امینی، کیخسرو سیاهپور، فرشاد هاشمی، علی ابراهیمی، محمد شریفی، فردین نجفی، هادی رفسنجانی، مهرداد بایرامی و محمدمهدی مهدی خانی مقابل پارس جنوبی جم قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال پارس جنوبی جم با ترکیب مهدی نورالهی، عرفان پورافزار، محمد بختیاری، امیرحسین صالحی، محمدرضا خدری، مجتبی مقتدایی، امید صیدالی، محمد خرم الحسینی، شاهین طاهرخانی، محمد محمدزاده و محمد سلطان مهر رو در روی داماش قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha