معرفی مزیت‌های سنقر کلیایی نیازمند تلاش بیشتر رسانه و روابط عمومی است

کنگاور- ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی با تصریح بر اینکه معرفی هر چه بیشتر و بهتر این شهرستان در ابعاد مختلف نیازمند تلاش مستمر اهالی رسانه و روابط عمومی‌ها است، گفت که برای تقویت رسانه در سنقروکلیایی تلاش‌های چند جانبه‌ای را انجام می‌دهیم.

علی حشمتی در نشستی با حضور رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه و فرماندار سنقروکلیایی اظهار کرد: تقویت تعامل روابط عمومی ادارات و سازمانها با اهالی رسانه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن سازوکار فعالیت خبرنگاران از جمله این اقدامات است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری سنقروکلیایی وی گفت: هم اکنون یک نشریه محلی و پنج پایگاه خبری و افزون بر ۴۰ نفر فعال فضای مجازی در این شهرستان فعالیت دارند اما معتقدیم ظرفیت منطقه بیش از این است بنابراین به دنبال توسعه کمی و کیفی رسانه های سنقروکلیایی هستیم.

فرماندار سنقروکلیایی نیز در این نشست گفت لازم است رسانه‌های ما عناصر و مولفه‌های جنگ نرم و قواعد علوم شناختی را بیش از پیش بیاموزند تا در زمان بحران‌ روایتگر غالب باشند.

علی قربانی با تقدیر از فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اهالی فرهنگ و هنر بویژه خبرنگاران و روابط عمومی ها اقدام خوب دیگری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که جا دارد استمرار یابد.

فرماندار سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: این شهرستان مزیت های زیادی دارد اما در سطح ملی و حتی استان کرمانشاه کمتر شناخته شده است که برای تغییر آن نیازمند روابط عمومی و رسانه های قوی تر هستیم.

در همین پیوند کارگاه سواد رسانه‌ با موضوع موج چهارم، روابط عمومی الکترونیک و خبرنگار کوله‌پشتی برای فعالان رسانه و مسوولان روابط عمومی ادارات سنقر کلیایی با تدریس رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معرفی مزیت‌های سنقروکلیایی نیازمند تلاش بیشتر رسانه و روابط عمومی است

در ابتدای این کارگاه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی با اشاره به عضویت حدود ۶۰ نفر از هنرمندان، خبرنگاران و فعالان قرآنی در صندوق هنر این شهرستان گفت که طی ۶ ماه گذشته ۱۷ کارگاه آموزشی در رشته های مختلف فرهنگی - هنری برای علاقه مندان جویای دانش و مهارت برگزار شد و این روند در نیمه دوم سال نیز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد

شهرستان سنقروکلیایی در ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه قرار دارد. این شهرستان یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و آفتابگردان است و تخمه آفتابگردان سنقر یکی از برندهای مشهور کشور است که به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.

این شهرستان همچنین یکی از مقاصد گردشگری و منطقه ای هنرمندپرور است و در حوزه نمایش یکی از شهرستان‌های مطرح کشور محسوب می شود و در حوزه ورزشی نیز ورزشکاران سرآمدی در رشته دوومیدانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha