طوفان الاقصی ساختار رژیم صهیونیستی و هژمونی نظام استکبار را ویران کرد

اهواز - ایرنا - دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی نه تنها ساختار رژیم صهیونیستی بلکه هژمونی نظام استکبار را ویران کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سید مجتبی ابطحی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان و شهدای جبهه مقاومت در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز اظهار کرد: طوفان الاقصی سال دوم عمر با برکت خود را آغاز کرد و افرادی گفتند اگر این عملیات نبود مگر چه اتفاقی رخ می داد.

وی افزود: روزهای ابتدایی که این عملیات بزرگ آغاز شد، برخی ها بر این باور بودند که این نیز مانند عملیات‌های پیشین پس از دو سه ماه تمام می شود و زمانی که آتش‌بس اعلام شد، گمان داشتند که مرتب تمدید و به پایان نبرد منجر می‌شود، اما این طوفان سهمگین علیه رژیم صهیونیستی پس از یک سال ایثار، مجاهدت و استقامت همچنان ادامه دارد.

گویش امام خمینی (ره) گام جدیدی در جبهه مقاومت ایجاد کرد

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین ادامه داد: رژیم صهیونیستی در طول دهه‌های گذشته تجربه‌ جنگ‌های متعددی با کشورهای عربی داشت و پیش از انقلاب نیز جبهه‌های مقابل اقوام عرب جنگ‌هایی با این رژیم داشتند اما این نبردها فاقد جهان‌بینی(ایدئولوژی)بود؛ به همین جهت در دقایق کوتاهی منجر به شکست این کشورها مقابل رژیم صهیونیستی می‌شد.

وی تصریح کرد: غزه قهرمان در سال ۱۹۶۷ در کمتر از یک دقیقه سقوط کرد اما امروز یک سال است که این رژیم با همه حمایت‌های جهانی زمین‌گیر شده است.

شهادت ناجوانمردانه سه هزار و ۸۰۰ زن و کودک در اردوگاه

سردار ابطحی یادآور شد: خیلی‌ها بر این باور بودند که مسلمانان برای آزادی خواهی باید درِ کاخ کرملین را بکوبند ولی گفتمان امام خمینی (ره) گام جدیدی در جبهه مقاومت ایجاد کرد.

وی بیان کرد: امام(ره) به آن ها راه جهاد را معرفی کرد و پس از آن حزب‌الله شکل گرفت، اما در سال ۱۹۸۲ کشورهای عربی از روی دلسوزی مردم فلسطین را از سرزمین های اشغالی دور کردند و این بهترین هدیه برای رژیم صهیونیستی بود تا بیش از سه هزار و ۸۰۰ زن و کودک در اردوگاهی ناجوانمردانه به شهادت برسند و میدان نبرد خالی شود.

مبارزات پراکنده گروه الخمینیون مانع پیشروی صهیونیست‌ها در لبنان

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین، خاطرنشان کرد: در این میان تنها جوانانی در ضاحیه بیروت با عنوان گروه الخمینیون به صورت پراکنده با رژیم صهیونیستی مبارزه می کردند و پس از آن این نبرد سخت با حضور فرزندان غیور ایران اسلامی قوت گرفت و جنبش حزب‌الله تشکیل و این گروه به توان درگیری مستقیم با صهیونیست ها رسید و از مرحله ضربه‌های ایذایی عبور کرد و در نهایت سال ۲۰۰۰ رژیم صهیونیستی جنایتکار به رغم میلیاردها دلار هزینه در منطقه، به اجبار از جنوب لبنان، عقب‌نشینی کرد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که از حزب‌الله شکست خورده بود، به سمت اشغال افغانستان در سال ۲۰۰۱ و عراق در سال ۲۰۰۳ رفت و به ایران نیز پیغام داد که بعد از این ۲ کشور، نوبت به شما نیز می رسد.

سردار ابطحی بیان کرد: پس از آن در سال ۲۰۱۱ با داستان ساختگی ۱۱ سپتامبر و به بهانه مبارزه با تروریسم، به کمک آمریکا نیروهای نظامی خود را وارد منطقه کرد اما بازهم نتیجه دلخواه برای این رژیم صهیونیستی جنایتکار، حاصل نشد.

جهاد در راه خدا شکست ناپذیر است

وی ادامه داد: پس از این تنش ها و تهدیدها، برخی‌ها در ایران بر این باور بودند که باید تسلیحات خود را تحویل آمریکا دهیم اما نمی دانستند که جهاد در راه خدا شکست ناپذیر است.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین گفت: همچنین در سال ۲۰۰۶ هجوم ۳۳ روزه به لبنان در شرایط خاصی صورت گرفت، اما با توانمندی بالای حزب‌الله با کمترین تلفات، شکست بزرگ دیگری در کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی ثبت شد.

وی اظهار کرد: در سال‌های بعد نیز جنگ های کوتاه مدتی ایجاد شد اما بازهم، این رژیم شکست خورد به همین جهت، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، داعش را شکل دادند که به برکت مجاهدان اسلام و مدافعان حرم، این گروه تروریستی نیز با خاک یکسان شد.

عملیات طوفان الاقصی نبود تلفات جبهه مقاومت غیر قابل تصور بود

سردار ابطحی تصریح کرد: بی شک اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، تعداد شهدای جبهه مقاومت و حزب‌الله و ضربات این رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی غیر قابل تصور بود؛ همانگونه که فرهنگ و اقتصاد بسیاری از کشورها را هدف قرار دادند، آسیب‌های جدی نیز به ایران اسلامی وارد می شد.

وی بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال این بودند که توان نظام اسلامی را کاهش دهند اما هنوز نتوانسته‌اند یک تصویر واقعی از پیروزی خود در منطقه به ثبت برسانند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین گفت: سلاح‌هایی که رژیم صهیونیستی در غزه مظلوم به‌کار برد از جمله پیشرفته‌ترین سلاح های جهان است اما خیلی‌ها فکر می کردند حزب‌الله با این ضربه‌ها از بین می رود، در حالی که هیچ نظام و حکومتی در جهان این ضربات را نمی‌توانست حتی یک روز، تحمل کند.

بوی بهشت و جهاد وزیدن گرفته است

وی افزود: رژیم صهیونیستی تمامی سلاح های مدرن خود را رو کرد اما هر روز شاهد قدرتمندتر شدن حزب‌الله هستیم؛ اکنون بوی بهشت و جهاد وزیدن گرفته اما رهبر معظم انقلاب فرمودند شتابزده عمل نمی کنیم و ما نیز هر تصمیمی که ایشان بگیرند، تابع آن خواهیم بود.

سردار ابطحی تاکید کرد: حزب‌الله به زودی در زیر و روی زمین، معجزه ای خواهد کرد که هیمنه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده می شود.

به گزارش ایرنا، مراسم یادبود و بزرگداشت مجاهد شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان شامگاه پنجشنبه‌ با حضور سردار سید مجتبی ابطحی، دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین، فضیلة الشیخ صالح الفرحانی به عنوان خطیب مراسم، با مشارکت و تلاوت قاری بین المللی قرآن کریم استاد حاج قاسم‌ مقدمی در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha