نوار غزه دوباره به میدان نبرد تبدیل شده است

تهران - ایرنا - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به تمرکز بر جبهه شمالی در جنوب لبنان، نوار غزه به میدان دوم برای عملیات نظامی علیه نظامیان صهیونیست تبدیل شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روزنامه «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی با اعلام این خبر نوشت: با وجود درگیری در جنوب لبنان، نظامیان به عملیات خود در شهر جبالیا در شمال نوار غزه به فرماندهی یگان‌هایی از تیپ جنوبی ادامه می‌دهند.

این روزنامه صهیونیستی افزود: پیش بینی می شود که درگیری نیروهای [مقاومت] فلسطینی با نظامیان ارتش (نظامیان صهیونیست) ماه‌ها به طول بیانجامد و به دلیل امتناع بی‌سابقه فلسطینیان از تخلیه منطقه و انتقال به جنوب، تلاش‌های ارتش [ رژیم ] اسرائیل برای کنترل منطقه دشوارتر شده است.

یدیعوت آحارنوت افزود: این تحولات در حالی رخ می دهد که فرماندهی ارتش اسرائیل بر عملیات در لبنان متمرکز شده است اما همچنان حمله به جبالیا را هدایت می کند، جایی که دو یگان رزمی در میان مقاومت شدید رزمندگان مقاومت که در حال تقویت بنیه دفاعی خود در داخل محله های مسکونی هستند، حدود یک هفته است که شهر را محاصره کرده اند.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از منابع نظامی ارتش این رژیم گزارش داد که ارتش اسرائیل با مقاومت محکم رزمندگان حماس که خانه‌های بمب‌گذاری شده و شبکه‌های تونل‌ها و کمین‌هایی را ایجاد کردند، مواجه شده است.

پیشتر نیز «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم و اشاره به قدرت بازیابی و سازماندهی مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد که جنگ علیه نوار غزه بی فایده است.

اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به ادامه نبرد رزمندگان حماس با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی است که پیشتر مقامات رژیم صهیونیستی ادعا می کردند که قدرت حماس برای مقابله با تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی از بین رفته است و به همین دلیل نیروهای خود را برای جنگ با لبنان و از بین بردن تهدیدات حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی مستقر کردند و به بمباران وحشیانه در مناطق جنوب لبنان و بیروت روی آورده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha