مهرآورد فوتبال کودکان کار اصفهان برگزار شد

اصفهان-ایرنا-دیدار دوستانه ۲ تیم فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان و کودکان کار با عنوان «مهرآورد فوتبال کودکان کار» و با هدف استعدادیابی و حمایت از ورزش کودکان کار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فوتبال اصفهان امروز روز متفاوتی را پشت سر گذاشت، روزی که در تاریخ فوتبال این شهر با نام «مهرآورد فوتبال کودکان کار» نقش بست و در آن برای نخستین بار، دیدار دوستانه ۲ تیم فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان و کودکان کار برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که ظهر جمعه بمناسبت روز جهانی کودک و با شعار «ورزش و بازی، کار کودک» در ورزشگاه قدس اصفهان برگزار شد، تعداد زیادی از هنرمندان، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و کادر فنی و بازیکنان ۲ تیم ذوب‌آهن و سپاهان حضور داشتند و هدف از برگزاری آن استعدادیابی و حمایت از ورزش کودکان کار اعلام شد.

نیما نکیسا مدیرعامل ذوب آهن، مهدی سلیمی، معاون فنی ورزشی باشگاه سپاهان، ژوزه مورایس و محمد ربیعی سرمربیان سپاهان و ذوب آهن، جلال امیدیان از مربیان سپاهان، رضا اسدی، مهدی لیموچی، نیما میرزاد، محمدرضا بردبار، ارشیا سرشوق، پوریا رفیعی و سیاوش یزدانی از سپاهان و کمال کامیابی نیا، محمد قریشی، شایان مصلح، امیرحسین جدی، رامتین سلیمان‌زاده، صادق صادقی و هادی باغبان از ذوب‌آهن در این بازی حضور داشتند.

مهرآورد فوتبال کودکان کار اصفهان برگزار شد

به گزارش ایرنا، «کودکان کار» بدلایل و مشکلات مختلف از جمله فقر و محرومیت، بدسرپرستی یا سواستفاده باندهای خلاف، برای امرار معاش، در سطح معابر و خیابان‌ها مشغول کار هستند.

در اصفهان تنها یک مرکز مراقبتی و حمایتی کودکان کار با ظرفیت پذیرش یکصد کودک کار دختر و پسر وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha