۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85625320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: از مدیران شجاع و کاربلد حمایت می‌کنیم

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: از مدیران شجاع، متعهد، کاربلد و البته ریسک پذیر حمایت می‌کنیم، ضمن اینکه در حال ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌ها هستیم و براساس آن برای ماندگاری یا تغییر آنان تصمیم می گیریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش زره‌تن لهونی روز شنبه در دیدار با بازرس کل کردستان و کارکنان بازرسی استان اظهار کرد: مدیرانی که اهل خطر نیستند برای مدیریت مناسب نیستند البته از مدیرانی حمایت می کنیم که با علم و اگاهی ریسک می کنند.

وی بر لزوم تسهیل گری اداره کل بازرسی برای ارائه خدمت بهتر دستگاه ها به مردم و سرمایه گذاری سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: کمک بازرسی و دستگاه های نظارتی باعث ارتقا سلامت اداری و شفافیت در کار خواهد شد.

استاندار کردستان باز هم به بحث تغییر مدیران اشاره و اضافه کرد: برای عزل و نصب مدیران تعجیل نمی کنیم و بنا نیست همه مدیران تغییر کنند، ضمن اینکه الزاما تغییر مدیران به معنای ضعف عملکرد آنان نیست.

لهونی با اشاره به اینکه همه مدیران کنونی، مدیران دولت چهاردهم هستند، ادامه داد: مدیران مکلفند سیاست های دولت چهاردهم را اجرا کنند.

وی به ظرفیت های فراوان استان از جمله معادن، مرز، طبیعت و گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: اگر استفاده درست از این ظرفیت ها داشته باشیم نباید شاهد بیکاری و تورم باشیم، بنابراین رشد شاخص های اقتصادی نیازمند تلاش جمعی و استفاده بهینه از ظرفیت هاست.

لزوم فراهم کردن زمینه برای سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ

بازرس کل کردستان هم گفت: وظیفه سازمان بازرسی نظارت بر حسن جریان امور توسط دستگاه‌ها و اجرای قوانین است و این اداره کل با وجود نیروی انسانی ناکافی، با تمام توان در این زمینه فعالیت می کند.

عیسی هواسی افزود: رویکرد سال های اخیر سازمان بازرسی، کلان محوری و بررسی مسائل مهم استان بوده و بعد از شناسایی مسائل کلان، چالش ها و راهکارها ارائه می شود.

وی از شناسایی ۳۰ مسئله کلان استان و ارائه راهکار برای رفع آن خبر داد و یادآور شد: تلاش ما کمک به مدیران ارشد و پایه برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

بازرس کل کردستان اضافه کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته، سال گذشته نرخ بیکاری ۸.۶ درصد بود و آسیب شناسی در این زمینه و راهکار به مسئولان استان ارائه کردیم.

هواسی گفت: راهکار ما رای رفع مشکل بیکاری، استفاده بهینه از ظرفیت معادن و مرز باشماق برای ایجاد اشتغال است، ضمن اینکه بخش عمده ای از جامعه بیکار، فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که باید در بحث مهارت افزایی با جدیت ورود کرد.

وی بر لزوم فراهم کردن زمینه برای سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ در استان تاکید کرد و افزود: حساب بانکی واحدهای تولیدی بزرگ استان در دیگر استان‌های کشور قرار دارد که باید به استان انتقال یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha