مسابقات گروه دوم لیگ فوتسال امیدهای کشور در مراغه آغاز شد

مراغه- ایرنا- ۶ تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور که گروه دوم را تشکیل داده‌اند، طی دور برگشت از مسابقات، از امروز در مراغه به مصاف هم رفتند. 

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رقابت‌ها از امروز تا روز چهارشنبه، ۲۵ مهرماه درسالن شهید کنعانی مراغه برگزار می‌شود.

به گفته «ناصر قهرمان» ۶ تیم شامل «علی‌آباد کتول»، «شهدای گمنام مراغه»، «امید پیروز»، «کویر آران و بیدگل»، «هیئت فوتبال گرمه»، «آوای آسمان اراک» و «فولاد هرمزگان» در این دور از مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت فوتبال مراغه نیز بیان کرد: دور رفت مسابقات این گروه در «علی‌آباد کتول» برگزار شد که فولاد هرمزگان به برتری رسید و تیم شهدای گمنام مراغه نیز دوم شد.

«علی مرزپور» با بیان اینکه روزانه سه مسابقه طی ساعت‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ برگزار می‌شود، اضافه کرد: مسابقات تیم شهدای گمنام مراغه ساعت ۱۸ هر روز برگزار می‌شود و تماشاگران و طرفداران این تیم می‌توانند با حضور در سالن شهید کنعانی نسبت به تشویق تیم خودشان اقدام کنند.

دبیر هیئت فوتبال مراغه این را هم بیان کرد: تیم‌ها به صورت دوره‌ای رقابت کرده و در نهایت تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند.

به گزارش ایرنا تیم شهدای گمنام مراغه در سال ۱۴۰۱ نیز با کسب رتبه اول در دسته اول به لیگ برتر راه یافته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha