۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85625335
T T
۲۷ نفر

برچسب‌ها

توقیف سه دستگاه خودروی شوتی در ایلام

۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85625335
توقیف سه دستگاه خودروی شوتی در ایلام

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف سه دستگاه خودرو شوتی و کشف کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار "جمال سلمانی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی با اقدامات خاص پلیسی سه دستگاه خودروی سواری شوتی (تیزرو) را متوقف کردند.

وی افزود:مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان طی هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی و بیش از ۱۷ هزار نوع لوازم آرایشی فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، تصریح کرد: در این راستا ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار سلمانی خاطرشنان کرد: همشهریان عزیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را پیرامون قاچاق کالا، احتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را با همکارانم در پلیس امنیت اقتصادی ویا با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha