دستگاه های اجرایی برتر آذربایجان غربی در گروه های ششگانه معرفی شدند

ارومیه- ایرنا- دستگاه های اجرایی برتر آذربایجان غربی در گروه های ششگانه زیرساختی، تولیدی، فرهنگی علمی، سلامت و رفاه اجتماعی، اقتصادی و مالی و همچنین عمومی، امنیتی و قضایی با برگزاری جشنواره شهید رجایی معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این راستا، فعالیت و عملکرد ۵۱ دستگاه اجرایی و خدماتی با درنظرگرفتن شاخص های عمومی و اختصاصی مختلف مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

حسین سپهری افزود: با بررسی های کامل و دقیق صورت گرفته در گروه زیرساختی، شرکت گاز آذربایجان غربی و در گروه تولیدی و خدماتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی رتبه های برتر را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در گروه اقتصادی و مالی، اداره کل امور مالیاتی و در گروه عمومی، امنیتی و قضایی، اداره کل استاندارد آذربایجان غربی حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش ایرنا، در جشنواره شهید رجایی آذربایجان غربی مدیران کل این دستگاه های اجرایی لوح های تقدیر خود را دریافت کردند.

همچنین در این آیین، از نهادهای دیگری نظیر فرمانداری های خوی، میرآباد و تکاب، شهرداری های ارومیه و خوی، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی، معاونان امور اقتصادی، توسعه مدیریت و امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی قدردانی شد.

جشنواره شهید رجایی همه ساله در راستای بررسی وضعیت فعالیتی، اقدامات و خدمات ادارات و شرکت های مختلف استانی در سراسر کشور برگزار می شود و شاخص اصلی آن، اجرای ماموریت های محوله و ایجاد رضایت در بین مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha