۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85625357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ایستگاه نقاشی «نقش مهم آب در زندگی» در گناوه

بوشهر-ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع «نقش مهم آب در زندگی» به مناسبت هفته ملی کودک و نوجوان خبر داد.

سمیه رسولی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ایستگاه نقاشی با موضوع «نقش مهم آب در زندگی» با هدف تبیین فرهنگ مصرف بهینه آب و آموزش به کودکان و نوجوانان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گناوه برگزار شد.

وی بیان کرد: به منظور تقدیر از مشارکت کودکان و نوجوانان شرکت کننده در ایستگاه نقاشی، هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تصریح کرد: همزمان با هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی همچون پخش فیلم و پویانمایی با محوریت کودک و نوجوان، جشن پرواز بادبادک‌ها، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، عضویت رایگان در کتابخانه‌های کانون، معرفی کتاب، کارگاه نوشتن خلاق و برپایی ایستگاه‌های شعر، نقاشی و سفالگری در سطح استان بوشهر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید

احتمال تمدید برنامه‌های هفته ملی کودک در بوشهر وجود دارد

کاوش کودکان عالیشهر بوشهر در "آسمان شب"

رسولی با تأکید بر اهمیت نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از رویکردهای جذاب و متنوع، کودکان را به کتاب و فعالیت‌های فرهنگی جذب کنیم.

وی اضافه کرد: عضویت رایگان در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری یکی از اقداماتی است که به این منظور در هفته ملی کودک ارائه شد که امیدواریم این فرصت باعث شود خانواده‌ها و کودکان بیشتر با دنیای کتاب آشنا شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha