حضور ۲۰ هزار جوان در طرح شوق رویش هلال احمر استان مرکزی

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: بیش از ۲۰ هزار و جوانان و نوجوان این استان در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی امسال موسوم به شوق رویش جمعیت هلال احمر شرکت کردند.

«علیرضا شهرجردی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این طرح توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان با هدف غنی سازی صحیح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به صورت رایگان در تابستان ۱۴۰۳ در سطح استان مرکزی اجرا شد.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح برنامه‌های فرهنگی، هنری، عقیدتی، امدادی و ورزشی از جمله حفظ و قرائت قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه، کارگاه‌های متنوع مهارت زندگی با موضوعات سلامت روان، خودباوری و اعتماد به نفس، ازدواج آسان، پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و همچنین کارگاه‌های ادبی همچون شاهنامه خوانی و داستان‌نویسی برای دانش آموزان برگزار شد.

مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های شوق رویش بود.

شهرجردی با اشاره به اینکه این طرح، با رویکرد آگاه‌سازی، توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی در قالب پایگاه‌های فرهنگی آموزشی با همکاری و مشارکت مدارس استان در محله‌ها اجرا شد، گفت: حضور نوجوانان و جوانان در این پایگاه‌ها، زمینه مناسبی را برای مشارکت آنها در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه فراهم می‌سازد.

وی یادآور شد: این طرح در ۱۳ شعبه هلال‌احمر، ۵۰۰ خانه هلال و کانون‌های دانش آموزی استان در تابستان اجرا شده‌است و در همین راستا برای حضور علاقه‌مندان جهت شرکت در دوره‌های شوق رویش برنامه‌ریزی های لازم در شعب هلال‌احمر در سطح استان صورت می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha