۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85625723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری شرکت چینی در کوهدشت لرستان امضا شد

خرم آباد_ ایرنا_ استاندار لرستان از امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری شرکت چینی در کوهدشت خبر داد و گفت: حداکثر تا ۲ ماه دیگر عملیات ساخت کارخانه تولید خمیرمایه فروسیلیس در این شهرستان توسط شرکت چینی آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، ابوطالب شفقت شنبه شب در جلسه بررسی سرمایه گذاری و امضا تفاهم نامه شرکت تولید خمیرمایه فروسیلیس از کشور چین در شهرستان کوهدشت، عنوان کرد: با ساخت و آغاز به کار این کارخانه برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص زمان تکمیل پروژه تصریح کرد: طبق تفاهم نامه از زمان شروع عملیات ساخت حداکثر ظرف ۹ ماه پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار لرستان در مورد شرکت چینی سرمایه گذار در این پروژه ابراز کرد: این شرکت موارد مشابهی را در شهرستان های ازنا، قزوین و زنجان انجام داده و از هر جهت بر این پروژه مسلط است.

شفقت ادامه داد: تمامی جوانب زیست محیطی، منابع طبیعی انرژی و شرایط زیرساختی این پروژه در جلسه امروز با حضور مدیران دستگاه های مربوطه بررسی شد.

وی افزود: حضور سرمایه گذاران چینی به دعوت امام جمعه و نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

استاندار لرستان در ادامه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هکتار و سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلار در شهرک صنعتی کوهدشت اجرا خواهد شد.

در پایان این جلسه تفاهم نامه ساخت این پروژه بین استاندار لرستان و نماینده شرکت چینی سرمایه گذار با حضور امام جمعه و نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران کل صمت، اقتصاد و دارایی، شرکت توزیع برق، شرکت آب منطقه ای، محیط زیست، منابع طبیعی و شرکت شهرک های صنعتی استان امضا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha